Informacje archiwalne

Produkt o kodzie M-MC-0WM5-150 został wycofany z oferty.

Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.

Mysz Modecom Bezprzewodowa Optyczna WM5 BLACK-RED

Dodaj swoją ocenę | kod: M-MC-0WM5-150

Opis Mysz Modecom Bezprzewodowa Optyczna WM5 BLACK-RED

MODECOM MC-WM5 to wysokiej jakości bezprzewodowa mysz optyczna oferująca znakomitą ergonomię pracy z komputerem. Dzięki wyposażeniu jej w bezprzewodowy interfejs radiowy korzystający z odbiornika typu nano oraz szerokiemu wachlarzowi wspieranych systemów operacyjnych, można z niej korzystać praktycznie z każdym komputerem dostępnym na rynku.

W myszy zastosowano sensor optyczny o wysokiej rozdzielczości z możliwością przełączania trybu pracy między 800 i 1600DPI. Do przełączania służy wygodny przycisk umieszczony na górnej pokrywie urządzenia.

Urządzenie posiada baterie AA w zestawie.

Cechy produktu Mysz Modecom Bezprzewodowa Optyczna WM5 BLACK-RED

Typ myszyOptyczna
Interfejs myszyUSB
Komunikacja myszyBezprzewodowa
Rozdzielczość myszy1600 dpi
Liczba przycisków myszy6
PodświetlenieBrak
ProducentModecom
 

Dostępność w salonach


Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:Dzwoń: 77 4536349Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
 

Podobne produkty





Dodaj komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy
Wstecz  Góra Strony  
Copyright © 2002-2024 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.