Acer zaprezentował Liquid Leap - pierwsze urządzenie zaprojektowane do noszenia, z opaską typu smartband, wyposażoną w ekran dotykowy oraz funkcje pomiaru fitness, sterowania muzyką i powiadomień o połączeniach/SMS-ach.

Liquid Leap to najmniejsze urządzenie dotykowe w ofercie firmy Acer. Smartband cechuje się eleganckim wyglądem. Wąski i lekki 1-calowy ekran dotykowy osadzono w gumowej opasce zapewniającej wygodę podczas codziennego noszenia. To idealne akcesorium dla aktywnych użytkowników, dla których liczy się maksymalna wydajność i pozostawanie w ciągłym kontakcie ze światem.

Liquid Leap monitoruje takie dane, jak: liczba kroków, pokonana odległość, spalone kalorie i cykl snu. Działa przez 24 godziny na dobę, informując o przychodzących wiadomościach SMS i połączeniach. Dodatkowa funkcja sterowania muzyką oferuje użytkownikom szybki dostęp do utworów przenoszonych na smartfonie, dzięki czemu możliwe jest wygodne odtwarzanie, zatrzymanie i przełączanie się pomiędzy piosenkami.

Lekki i stylowy Liquid Leap dostępny jest w szerokiej gamie kolorów, takich jak: biel, czerń, akwamaryna, róż i pomarańcz. Do tego należy dodać żywotność baterii od 5 do 7 dni, obsługę Bluetooth 4.0 i zgodność ze standardem szczelności IPX7.

Acer Liquid Leap sprzedawany będzie w wybranych regionach w zestawie ze smartfonem Acer Liquid Jade. Jest to sprzęt przeznaczony przede wszystkim dla tych użytkowników, którzy pragną, by każdy szczegół ich wizerunku, włącznie z noszonymi przy sobie urządzeniami, podkreślał ich niepowtarzalny styl. Jedną z cech jego minimalistycznego, eleganckiego designu jest ergonomiczna, zaokrąglona sylwetka. Smartfon wyposażono także w wyświetlacz Gorilla Glass 3.

Smartfon działa w oparciu o system Android 4.4, zaś jego 5-calowy ekran wykorzystuje technologie IPS i Zero Air Gap, zapewniając tym samym doskonałą jakość obrazu - w sam raz do oglądania zdjęć uchwyconych aparatem głównym 13 MP, ustawiającym ostrość w zaledwie 0,3s i wyposażonym w przesłonę F1.8.

Na chwilę obecną nie jest znana data wprowadzenia produktu na rynek polski.

[Łukasz Szewczyk]