Z okazji nadchodzących świąt Orange dokłada każdemu i zachęca do dawania prezentów innym. Najnowsza kampania agencji Publicis ze znanym kioskarzem, Robertem Górskim, informuje o promocji Orange na kartę i Zetafon.
Każdy, kto wykupi doładowanie otrzymuje nagrodę, a jeśli przekaże ją bliskiej osobie, Orange podwaja ten prezent. Kampania jest realizowana w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Prezenty coraz bardziej zaprzątają nam głowę. Zastanawiamy się, jak możemy obdarować swoich bliskich. Czasem wystarczy bardzo prosty gest, tak jak w naszej aktualnej promocji. Jeśli prezent, który użytkownik otrzymuje za zakup doładowania, zostanie przekazany innej osobie, Orange go podwoi. Do skorzystania z tej wyjątkowej oferty z wrodzonym sobie poczuciem humoru namawia Robert Górski, który tym razem nieźle od kogoś dostał
- powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange.

Przekaz kampanii jest prosty - możesz zatrzymać bonus dla siebie, ale większą korzyść uzyskasz przekazując nagrodę komuś bliskiemu. Robert Górski w roli kioskarza świetnie się sprawdzał w realizowanych do tej pory kampaniach. Liczymy na to, że i tym razem dowcipny dialog przyciągnie uwagę do świątecznej oferty Orange
- powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Przygotowany przez agencję Publicis spot obejrzą widzowie kanałów należących do stacji: TVP, TVN i Polsat. W przypadku prasy reklamy ukażą się m.in. na łamach pism Tele Tydzień, Życie na gorąco, Naj, To&Owo, Newsweek.

[Łukasz Szewczyk]