EVIO Polska wprowadza nową usługę dla operatorów internetowych (ISP) chcących wdrożyć ofertę telewizji w swojej sieci i konkurować z ogólnopolskimi platformami cyfrowymi.

Nowa usługa eTV jest rozwiązaniem dla operatorów ISP, którzy planują uruchomić dla swoich klientów pełną ofertę telewizji cyfrowej pod własną marką, a nie mają możliwości, by móc to zrobić samodzielnie. Evio wspiera operatora w kwestii zaplecza technologicznego, źródła sygnału oraz obsługi logistycznej, w tym reprezentacji przy podpisywaniu indywidualnych umów licencyjnych z nadawcami. Po osiągnięciu odpowiedniej liczby abonentów operator może zakończyć współpracę trójstronną i kontynuować świadczenie usługi TV już całkowicie samodzielnie.

Usługa eTV daje dostęp do 190 kanałów, w tym aż 68 w jakości HD. Budowanie własnej marki można rozpocząć od oferowania bogatego w kanały HD pakietu startowego z ośmioma pakietami tematycznymi. Sygnał dostarczany jest do operatora światłowodem bezpośrednio od nadawców. Dodatkowo sygnał zapasowy jest odbierany z dwóch lub nawet trzech terytorialnie odległych satelitarnych stacji czołowych. Infrastruktura EVIO zapewnia ciągły monitoring nadawanych kanałów, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości w sygnale, natychmiastowe przełączenie na alternatywne źródło danego kanału.

Usługa eTV to również dostęp do platformy OTT "Twój TiViK", będącej interaktywnym centrum rozrywkowo-informacyjnym. Serwis dostarcza abonentom dodatkowe darmowe treści wideo na życzenie. Aplikacje umożliwiają również dystrybucję premiowego kontentu filmowego (m.in. Canal+ na życzenie) zabezpieczonego za pomocą systemu Marlin DRM.

Kompleksowość usługi eTV to także w możliwość odbioru treści TV na dowolnym urządzeniu mobilnym. Dzięki aplikacji eGO! Player, operator może zaoferować swoim abonentom oglądanie telewizji nie tylko na odbiorniku telewizyjnym.

[Łukasz Szewczyk]