Ruszyła nowa kampania monitorów Samsung, przedstawiająca ich zaskakujące możliwości. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Polska.
"Technologia czy magia" - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania monitorów Samsung. Jej celem jest zaprezentowanie wielofunkcyjności monitorów Samsung. Ponieważ monitory traktowane są przede wszystkim jako ekrany komputerów stacjonarnych, założeniem kampanii jest przedstawienie wielu zaskakujących opcji ich wykorzystania. Kampania skierowana jest do konsumentów korzystających w domu z kilku urządzeń i monitorów zarówno w celach prywatnych, jak i służbowych.

Spot emitowany w kinach oraz w Internecie przedstawia rodzinę, odkrywającą nieznane konsumentom możliwości monitorów Samsung, które są przydatne w codziennym życiu. Na stronie www.magiamonitorow.samsung.pl prezentowane są filmy video, dotyczące poszczególnych cech produktu. Wśród wielu benefitów monitorów przedstawiane są m.in. Dual View, czyli możliwość podłączenia drugiego ekranu i wygodnego korzystania z dwóch ekranów jednocześnie, czy funkcja Picture in Picture, dzięki której można w tym samym czasie pracować i oglądać telewizję lub korzystać z komunikatora.
W ramach kampanii prowadzone są również działania on-line oraz komunikacja w punktach sprzedaży. Akcja potrwa do 11 kwietnia.

[Łukasz Szewczyk]