UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w Polsce, stawia na zapewnienie komfortu dostępu do treści w najkorzystniejszy i najdogodniejszy sposób.

"Doskonałym przykładem jest praca nad wprowadzeniem platformy Horizon. To zupełnie nowa jakość w sposobie dostarczania treści telewizyjnych i doświadczenie klienta. To dla nas projekt strategiczny, który ma wyznaczyć nowy standard na rynku, oferować personalizację, interaktywność i bogaty wybór w dowolnie wybranym czasie i miejscu. Branża kablowa ma ogromny potencjał. UPC ma jeszcze wiele do osiągnięcia na tym rynku. Chcemy się rozwijać, inwestować w technologię i treści, zapewniając klientom coraz bogatszą ofertę i wartość"
- mówi w wywiadzie dla magazynu TV Lider Patrycja Gołos, dyrektor ds. Korporacyjnych i Polityki Publicznej w UPC Polska.

Przypomnijmy, że od kilku miesięcy abonenci UPC Polska mogą korzystać z platformy Horizon TV, na razie w wersji aplikacji na komputery i urządzenia mobilne. Docelowo operator wprowadzi także dedykowane platformie dekodery telewizji cyfrowej. Obecnie wybrana grupa klientów w Polsce prowadzi testy nowych urządzeń Horizon TV.

[Łukasz Szewczyk]