Sklep » Archiwum » InsERT Gestor nexo PRO 1 stanowisko
Produkt o kodzie INS_GES_NP1 został wycofany z oferty.
Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.
Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo PRO
umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę - pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO
jest rozszerzoną wersją Gestora nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO
jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
obsługa wielu walut na ofertach;
planowanie i wykorzystywanie promocji;
planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
narzędzia usprawniające obsługę e-maili - m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
oznaczanie obiektów flagami;
możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Sfera dla Gestora - możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
oferty wielowariantowe;
tzw. punkty rozszerzania - możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
wydruki własne;
raporty własne;
flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
dedykowane widoki w modułach;
definiowanie własnych ról użytkowników;
definiowanie oddziałów;
definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;