Sklep » Archiwum » Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia Electric Scooter M365 PRO Black Polska Dystrybucja
Produkt o kodzie MIJA_M365_PRO_BK został wycofany z oferty.
Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.
Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia Electric Scooter M365 PRO Black Polska Dystrybucja
Opis Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia Electric Scooter M365 PRO Black Polska Dystrybucja
Elektryczna hulajnoga MiJia ma minimalistyczną konstrukcję, w której każdy detal działa na rzecz wygody i łatwości użytkowania. Solidna i składana konstrukcja, długa stabilna kierownica i pneumatyczne opony pochłaniające wstrząsy zapewniają najbardziej komfortowe i ekscytujące doznania podczas jazdy. Wyposażona w system odzyskiwania energii. 45km na jednym ładowaniu. Zintegrowany wyświetlacz na kierownicy z najważniejszymi informacjami
Najważniejsze cechy
Podwójny układ hamulcowy
45km na jednym ładowaniu.
Przenośna i składana
Antypoślizgowa kierownica
Jasne reflektory
System odzyskiwania energii
Zintegrowany wyświetlacz na kierownicy z najważniejszymi informacjami
Wydajny system hamowania
MiJia Electric Scooter stosuje wentylowany układ hamulcowy z technologię E-ABS, co zapewnia szybki czas reakcji, a hamowanie jest skuteczne.
Tylne światło ostrzegawcze
Nic nie gwarantuje bezpieczeństwa tak, jak skuteczna komunikacja z innymi uczestnikami ruchu. Hulajnoga od Xiaomi posiada tylne światło, które jarzy się czerwonym światłem podczas hamowania.
Aplikacja do zarządzania hulajnogą
Podłącz hulajnogę ze smartfonem przez Bluetooth. W aplikacji możesz zobaczyć aktualną prędkość, poziom naładowania baterii, czas podróży i inne wskaźniki. Istnieje możliwość aktualizacji oprogramowania hulajnogi przez aplikację.
Oszczędź baterię dzięki systemowi odzyskiwania energii
Elektryczna hulajnoga MiJia jest wyposażona w system odzyskiwania energii. Podczas hamowania wytwarza się energia, która może być ponownie użyta. Dzięki tej technologii wydłuża się zasięg urządzenia.
45km na jednym ładowaniu
Bateria zbudowana jest z komórek litowo-jonowych umieszczonych wewnątrz podestu, który skutecznie chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi. Bateria chroniona jest przed zwarciem, przeładowaniem, przegrzaniem i wysokimi temperaturami. Ponowne ładowanie trwa 8-9 godzin.
Silnik o mocy 300W
Cichy, bezszczotkowy silnik wbudowany jest w przednie koło. Osiąga maksymalną prędkość 25km/h.
Kompaktowa budowa
Jeżeli chcesz oszczędzić miejsce podczas przechowywania lub przenoszenia, złóż hulajnogę w 3 prostych krokach.
Wyświetlacz ulokowany na kierownicy
Potrafi wyświetlać informacje o aktualnej prędkości w kilometrach lub milach na godzinę.
Mamy też :
dedykowane tryby jazdy
informowanie użytkownika o konieczności odbycia wizyty serwisowej,
połączeniu Bluetooth czy włączonych światłach
Wszystkie te elementy znacząco podnoszą potencjał i zakres możliwości hulajnogi.
3 Tryby jazdy
tryb ECO - maksymalnie 15 km/h,
tryb standardowy - maksymalnie 20 km/h,
tryb sport - maksymalnie 25 km/h.
*W zestawie z hulajnogą jest ładowarka.
**Zapasowe dętki oraz opony nie są elementem zestawu.
***Maksymalny zasięg 45km można osiągnąć przy spełnieniu kilku warunków:
maksymalne obciążenie 75kg
temperatura zewnętrzna 25C, bez deszczu
nieprzekraczanie prędkości 15km/h
nawierzchnia prosta asfaltowa
Cechy produktu Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia Electric Scooter M365 PRO Black Polska Dystrybucja
Kolor
Czarny
Moc
300 W
Waga
14,2 kg
Zasięg maksymalny
45 km
Rodzaj AGD
Hulajnoga elektryczna
Wysokość
118 cm
Wysokość po złożeniu
49 cm
Materiał wykonania
Stop aluminium
Maksymalne obciążenie
100 kg
Oświetlenie przednie
1,1W o wysokiej jasności
Oświetlenie tylne
LED
Hamowanie
4m na suchym i płaskim asfalcie
Hamulce
Regeneracyjne + tarczowe
Maksymalna prędkość
25 km/h
Czas ładowania
8-9 h
Pojemność baterii
474 Wh
Klasa ochrony
IP54 - odporność na brud, kurz i zachlapanie
Importer/dystrybutor
Proline Sebastian Ponikowski
Gwarancja sprzedawcy
24 mies
Producent
Xiaomi
Dostępność w salonach
Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:
Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
Podobne produkty
Hulajnoga elektryczna Xiaomi MiJia Electric… - Recenzje, opinie i komentarze
Konrad · Oryginalne hulajki w wersji PRO nie mają w zestawie opon ani dentek, ma je tylko tańsza wersja bez PRO. Mam obie, obie na fabrycznej naklejce mają maczkiem opisane wyposażenie.
Dariusz · Cześć,
Odebrałem dziś mijie PRO. Tak ładowarka jest europejska, dodatkowo jest przedłużka do pompowania opon, klucz do skręcenia kierownicy z 5 śrubkami, dokumentacja, hulajnoga. Nie ma opon jak w zwykłej wersji, to samo pisze w dokumentacji. Te wersje nie mają opon i dętek :)
Pozdrawiam
P.S. Waga hulajnogi to 18,2 KG.
K11 · Zawartość kartonu. Potwierdzam w zestawie („edycja ProLine”) jest tak jak ktoś napisał wyżej:
Hulaja, ładowarka z wtyczką naszą (przewód ósemka), 5 śrubek, klucz imbusowy, wężyk ułatwiający pompowanie opon (detale na zdjęciu naklejki). Do tego instrukcja i papiery oraz absorbery wilgoci ... Odebrałem dzisiaj ...
Dariusz · Mario, wtyczka europejska. Seba nie ma Polskiej wersji językowej. W zestawie mamy: Hulanogę,zasilacz (europejski), przedłużkę do pompowania, dokumenty, klucz z śrubami do przykręcenia kierownicy.
Rexo · W zestawie są tylko założone i napompowane całe koła (także na start nie potrzeba pompki). Nie ma części zamiennych.
Ładowarka jest europejska, dodatkowo jest klucz imbusowy do dokręcenia śrub i wężyk do pompowania.
Instrukcja jest obrazkowa, a czy jest po polsku to nie pamiętam już :).
Wszystko śmiga ok, wystarczy wyjąć z pudełka dokręcić 4 śrubki i można jechać. Naładowanie około 65% fabrycznie.
To w co warto się zaopatrzyć to zabezpieczenie kabla o tylnego światła - standardowy problem w m365 i pro.
Można sobie to wydrukować jak ktoś ma drukarkę 3d.
Marek · Nie no.. jednak codzienne podnoszenie ceny z 2200 do 2400 to trochę lipa.
Prześcigacie powoli inne sklepy, a z pewnością kwotę deklarowaną przez xiaomi.
Mario · czy działa Wam bluetooth od razu po włączeniu hulajnogi ? mam problem z dodaniem hulajnogi do aplikacji, nie jest widoczna. czy bluetooth jest w hulajnodze jest cały czas aktywny ?
Marcin · Hulajnoga rewelacja. Komunikacja ze sklepem rewelacja. Ciekawie wyglądał odbiór na miejscu w sklepie Katowicach i wiele pudełek hulajnóg witających klienta. Po pierwszych dniach mogę stwierdzić, iż w warunkach miejskich sprawdza się idealnie. Waga użytkownika 100 kg, dystans 27 km i stan 30 % baterii pozostałej. Idealnie sprawdziła się do szybkiego przemieszczania pomiędzy punktami na mapie Krakowa oraz Łodzi. Daję radę w każdych warunkach drogowych - szutr, asfalt, kostka, trawa... Również z wjazdami pod średniej wysokości pagórki nie było problemu - odniesienie mniej więcej do siły mięśni przeciętnej osoby jeśli chodzi o mobilność pod górkę. Sugerowałbym wyposażyć hulajnogę w osłony gumowe do blokady oraz mocowanie do tylnego błotnika. Koszt hulajnogi zmotoryzowanemu który szuka alternatywy zwróci się bardzo szybko. Dzień jazdy po mieście równa się oszczędności paliwa w wysokości ok. 30-40 zł. No i co najważniejsze frajda z jazdy jest niesamowita!
K11 · Pamiętaj tylko o kontroli ciśnienia w ogumieniu - przy 100 kg = 65 psi przód i 55 psi tył ... to baza bo inaczej będzie słabo z trwałością. Dzisiaj już się na grupie FB kolega pojawił, któremu poleciały dwa koła po tygodniu. Jeżdzę od 10 dni już ... zrobiłem okolo 75 km i jest super. Przeznaczenie: poruszanie się po centrum oraz droga z parkingu gdzie parkuję samochód do pracy i z powrotem ... oprócz tego rekreacyjne weekendowe tripy po dzielni (mieszkam w centrum - wszędzie gdzie mi potrzeba mam dystans nie przekraczający 3km. Dodatkowa oszczędność oprócz tej na paliwie to też nie ponoszenie kosztów sharingowych (auta, hulaje) ja myślę, że statystycznie (średnio) dziennie u mnie to jakieś 15-20 zł.
Kubuch · Jaki tak naprawdę maksymalny zasięg przy wadze 100 kg ? A dwa skoro nie mają w zestawie ani opon ani setek.. To jaki jest rzeczywisty koszt całego zestawu ?
Kondzio · @Kubuch: podobno realnie 17 max 25 km i jest to tylko średnio 5 km więcej niż na zwykłej, według mnie nie warto dopłacać 1000zł za 5 km zasięgu.
Zb · @Olo: ważę 80 kg, moim zdaniem 30 km robisz na luzie (bez spowolnienia po 50% baterii), do tego ta hulajnoga wciąż jest względnie lekka, ma świetny design, dużą społeczność (pomoc/serwis, części zamienne od ręki) i niezłą moc (przyspieszenie jest na prawdę konkretne). Póki co zrobiłem 100 km i żadnych problemów, ta wersja z Proline nawet nie wymagała regulacji śrub, wszystko było spasowane perfekt.
Marcin · 105 kg wagi, realnie 27-33 km po mieście. ''Jazda nie-oszczędna''. Warunki różne, trochę szutru, trochę asfaltu, kostki, rozpędzanie siłą silnika, górka - dołek, ciągle w trybie S.
Adrian · Dziś dostałem wersję Pro nie ma dętek ani opon do tego dokupiłem od razu uchwyt tylengo błotnika bo faktycznie lata i co najlepsze od razu po rozpakowaniu przewód był lekko przedarty dziwna rzecz w nowej sztuce. Ogólnie jest zajebista po lekkich przeróbkach nie ma co narzekać.
Piiowar · @Tomek: Tak, ale następuje to wolniej niż w zwykłej m365, bo bateria ma większą pojemność. Jest to wymuszone programowo, aby oszczędzać baterię, lecz w przypadku zhakowania softu można ten parametr zmienić, aby następowało to później (jednak trzeba się liczyć z większą degradacją baterii w czasie i skróceniem dystansu na jednym ładowaniu)
Arek · Zakupiłem w marcu, ale wstrzymałem się z komentarzem do teraz, aby był bardziej rzetelny.
Zasięg: wszystko zależy od wagi, częstości hamowania, trasy i innych warunków. Przy 67kg bez problemu 45km w trybie "Sport" uzyskuje. W trybie Eco za to jest miodzio, bo dobijam nawet do 70km niekiedy.
Warto mieć na uwadze, że dłuższa jazda po trasach z (niektórej) kostki chodnikowej nie należy do przyjemnych - czuć wibracje i nierówności mimo opon dętkowych. Poruszam się głównie po ulicy (mimo braku regulacji prawnej w Polsce). Do jazdy po równym asfalcie nie mam zastrzeżeń. Trzeba uważać na wysokie krawężniki, a te do max 1,5 cm wysokości pokonywać raczej pomału. Co do opon to koniecznie sprawdzać regularnie ciśnienie i pompować odpowiednio do wagi użytkownika. Problemem też jest szkło i ostre kamienie. (potrafią skaleczyć oponę)
Co do hamulca tarczowego - nie zaszkodzi raz na dłuższy czas podregulować i kontrolować pady hamujące, bo o ile nie używamy często hamowania tylko silnikiem to mogą się dosyć szybko zużyć.
Oświetlenie hulajnogi dobre, lecz nie do jazdy po zmroku, ponieważ nie świeci w drogę tylko w dal. Rozwiązanie to smukła dodatkowa lampka rowerowa na kierownicę.
Hulajnoga sprawa mnóstwo frajdy i ma fajną akcelerację. Warto jednak już na początku zadbać o wspornik tylnego błotnika (dokupić), bo potrafi się obluzować od wibracji i złamać. Wersja Pro powinna mieć blaszkę zabezpieczającą kabel tylnej lampki przed przetarciem, ale nie wszystkie partie produkcji ją posiadają - ja jej nie miałem.
Nie warto aktualizować jej do najnowszego firmware v1.7.1 (BLE 122), bo prędkość w trybie "Sport" spada do 21km/h i praktycznie zrównuje się z trybem "Drive" do tego przyspieszenie zauważalnie jest mniejsze. Powrót do wersji 1.6.6 (BLE 110) może być problematyczny i ryzykowny dla mniej technicznych osób.
@Maro : W moim egzemplarzu jest bateria LG (ogniwa niebieskie), tak podawała aplikacja. W pierwszym egzemplarzu bateria była niesprawna, bo nie chciała naładować się do 100% po wyjęciu z pudełka, ale sklep ProLine stanął na wysokości zadania i wymienił hulajnogę na sprawną. Będę mieć to na uwadze przy przyszłych decyzjach zakupowych ;)