Produkt o kodzie INS_TEL został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)Dodaj swoją ocenę | kod: INS_TELOpis InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)teleKonsultant
Obejmuje pakiet usług świadczonych przez najbardziej doświadczonych konsultantów Działu Pomocy Technicznej:
Pomoc telefoniczna
pomoc telefoniczna udzielana przez naszych specjalistów.
Pomoc zdalna
w uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu.
Analiza baz danych
wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej. Najważniejsze cechy
TeleKonsultant - specjalistyczna pomoc technicznaTeleKonsultant to system dający dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej. Został przygotowany dla klientów, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. TeleKonsultant daje Państwu gwarancję szybkiej pomocy w rozwiązaniu problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia działalności Państwa firmy. W ramach rocznej licencji uzyskują Państwo:- Wydzielone numery telefonów do specjalistówOtrzymają Państwo pomoc telefoniczną we wszelkiego rodzaju pytaniach i problemach, na które możecie natknąć się przy pracy z naszymi programami. Zadanie to realizujemy w gronie najlepszych specjalistów, którzy są ustawicznie szkoleni, by szybciej i sprawniej rozwiązywać Państwa problemy. Każdy program objęty specjalistyczną pomocą techniczną posiada wydzielony numer telefoniczny, co pozwala na szybkie połączenie się z konsultantem i uzyskanie pomocy.- OddzwanianieDzięki specjalistycznej pomocy technicznej uzyskują Państwo pewność, że nawet w przypadkach pytań, na które nie da się odpowiedzieć doraźnie, nasz pracownik, po szczegółowych konsultacjach z odpowiednimi specjalistami, oddzwoni do Państwa i poda najlepsze rozwiązanie problemu. Takie działanie znacznie obniża Państwa koszty i pozwala zaoszczędzić wiele czasu.- Incydenty analizy bazy danychCzasami w wyniku np. awarii sprzętu dane zgromadzone w programie mogą ulec uszkodzeniu. Postaramy się pomóc Państwu nawet w tak trudnej sytuacji. W ramach teleKonsultanta będziecie Państwo mogli przesłać nam dane podmiotu do analizy aż dziesięciokrotnie. W przypadku biur rachunkowych może to być np. dziesieciokrotna analiza bazy tego samego podmiotu lub dwukrotna pięciu różnych podmiotów obsługiwanych przez biuro.Ofertę teleKonsultanta kierujemy do posiadaczy programów:Subiekt nexo, Subiekt nexo PRO, Gestor nexo, Gestor nexo PRO, Rachmistrz nexo, Rachmistrz nexo PRO, , Subiekt GT, Gestor GT, Rachmistrz GT.Cechy produktu InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)
Dostępność w salonach
Podobne produkty |