Informacje archiwalne

Produkt o kodzie INS_TEL został wycofany z oferty.

Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.

InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)

Dodaj swoją ocenę | kod: INS_TEL

Opis InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)

teleKonsultant Obejmuje pakiet usług świadczonych przez najbardziej doświadczonych konsultantów Działu Pomocy Technicznej: Pomoc telefoniczna pomoc telefoniczna udzielana przez naszych specjalistów. Pomoc zdalna w uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu. Analiza baz danych wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej.
Najważniejsze cechy
  • Subiekt GT/nexo
  • Gestor GT/nexo
  • Rachmistrz GT/nexo
  • Pomoc zdalna
  • Pomoc telefoniczna

TeleKonsultant - specjalistyczna pomoc techniczna


TeleKonsultant to system dający dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej. Został przygotowany dla klientów, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. TeleKonsultant daje Państwu gwarancję szybkiej pomocy w rozwiązaniu problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia działalności Państwa firmy.

W ramach rocznej licencji uzyskują Państwo:


- Wydzielone numery telefonów do specjalistów

Otrzymają Państwo pomoc telefoniczną we wszelkiego rodzaju pytaniach i problemach, na które możecie natknąć się przy pracy z naszymi programami. Zadanie to realizujemy w gronie najlepszych specjalistów, którzy są ustawicznie szkoleni, by szybciej i sprawniej rozwiązywać Państwa problemy. Każdy program objęty specjalistyczną pomocą techniczną posiada wydzielony numer telefoniczny, co pozwala na szybkie połączenie się z konsultantem i uzyskanie pomocy.

- Oddzwanianie

Dzięki specjalistycznej pomocy technicznej uzyskują Państwo pewność, że nawet w przypadkach pytań, na które nie da się odpowiedzieć doraźnie, nasz pracownik, po szczegółowych konsultacjach z odpowiednimi specjalistami, oddzwoni do Państwa i poda najlepsze rozwiązanie problemu. Takie działanie znacznie obniża Państwa koszty i pozwala zaoszczędzić wiele czasu.

- Incydenty analizy bazy danych

Czasami w wyniku np. awarii sprzętu dane zgromadzone w programie mogą ulec uszkodzeniu. Postaramy się pomóc Państwu nawet w tak trudnej sytuacji. W ramach teleKonsultanta będziecie Państwo mogli przesłać nam dane podmiotu do analizy aż dziesięciokrotnie. W przypadku biur rachunkowych może to być np. dziesieciokrotna analiza bazy tego samego podmiotu lub dwukrotna pięciu różnych podmiotów obsługiwanych przez biuro.

Ofertę teleKonsultanta kierujemy do posiadaczy programów:

Subiekt nexo, Subiekt nexo PRO, Gestor nexo, Gestor nexo PRO, Rachmistrz nexo, Rachmistrz nexo PRO, , Subiekt GT, Gestor GT, Rachmistrz GT.

UWAGA

Przy zamawianiu insERT Telekonsultant prosimy o podanie w uwagach do jakiego produktu ma być przypisany telekonsultant

Cechy produktu InsERT teleKonsultant (pomoc techniczna 12 miesięczna)

WersjaDystrybucja elektroniczna
JęzykPolski
ProducentInsERT
 

Dostępność w salonach


Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:Dzwoń: 77 4536349Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
 

Podobne produkty





Dodaj komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy
Wstecz  Góra Strony  
Copyright © 2002-2024 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.