Produkt o kodzie SEAGATE_ST2000DL003 został wycofany z oferty.Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.Dysk Seagate ST2000DL003 2TB sATA III 64MB 5900Ocena: 5.26 / 6 - 39 opinii | kod: SEAGATE_ST2000DL003Opis Dysk Seagate ST2000DL003 2TB sATA III 64MB 5900Wewnętrzny 3.5-calowy dysk twardy HDD o pojemności 2000 GB, wykorzystujący interfejs SATA III z transferem danych 6 GB/s. Wyposażony w 64 MB pamięci podręcznej. Prędkość obrotowa wynosi 5900 obr./min., szybkość przesyłu danych sformatowanych 600 MB/s.
Cechy produktu Dysk Seagate ST2000DL003 2TB sATA III 64MB 5900
Dostępność w salonach
Podobne produktyDysk Seagate ST2000DL003 2TB sATA III 64MB… - Recenzje, opinie i komentarzeOcena: 5.26 / 6 - 39 opiniiTeoteo · Dotarł dziś szybko i sprawnie. Bardzo cichy i szybki 113 średni transfer
te 2 TB to przydatna poj. na zdjecia i filmy , jest chłodny nie przekracza pod obciążeniem 30 C: dobrze wyważony nie wibruje . SUPER. No i te 64MB .SUPER SUPER. chodzi pod sata II .Pod syst. mam Vertexa III. Pełna 10-cha. Pro-line SUPER-SZYBSZY I SPRAWNI... 21 Czerwiec 2011 · Ocena: 6 SHOGO · Kupłem dzisiaj jak na razie wszystko spoko.Dysk sie sformatował po win 7 ntfs w pare sekund.Cich i chłodny .Zobaczymy co dalej
18 Lipiec 2011 · Ocena: 6 PawełS · Po paru dniach od zakupu wszystko OK. Miłe zaskoczenie - dysk jest minimalnie szybszy od 1.5TB Seagate 7200 obr/min. O trwałości dysku będzie można więcej powiedzieć po 2 latach używania. Co zweryfikuje aktualną ocenę.
30 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Psm · Jest to mój pierwszy dysk firmy SEAGATE od ok. 2 lat (seria 7200.12 sata 2 strasznie wibrowała i trzeba było oddać dysk). Dysk sprawuje się znakomicie. Jest praktycznie nie słyszalny (nie słychać pracy talerzy ani głowic), bardzo chłodny (u mnie w idle 33 st., w stresie 36 st.C), i na dodatek jak na wersję "ZIELONĄ" to średni odczyt dysku mam 109 MB/s ! ! ! Obecnie mój WD Caviar Black 1 TB sata 2 wyciąga 94 MB/s jako średni odczyt. mimo niskiego czasu dostępu ok. 13ms WD jest odczuwalnie wolniejszy, głośniejszy (masakrycznie WD są głośne, mam jeszcze WD Green 1 TB i to samo, padaka transfery i padaka głośność..). Ja osobiście kończę przygodę z firmą WD (Samsungi są też strasznie głośne z czasem i okropnie wibrują talerze przynajmniej seria F3) i przesiadam się na najnowszą generację od firmy Seagate pod sata 3. Ten model bardzo polecam.
31 Lipiec 2011 · Ocena: 6 Klient · do jakiej obudowy będzie pasował ten dysk , żeby działał na usb ??
2 Sierpień 2011 · Ocena: 5 Gzesiu · świetny dysk za przystępną na dzień dzisiejszy cenę - używam go od 4 miesięcy - zero problemów. Transfery znakomite. Co do ale ... za długo się budzi (mam kilka dysków podłączonych). Produkt jak najbardziej godny polecenia w tej klasie cenowej oraz pojemnościowej. Moja ocena dla tej półki w skali do 10 9/10.
12 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 Davincio · Odkąd pamiętam kupowałem dyski Seagate i na tego producenta skusiłem się i tym razem. Używam tego modelu od kilku tygodni i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Jak dla mnie kupować dysk 1TB to nieopłacalny temat, bo dopłacamy 60zł i mamy jeszcze raz tyle... a za 60zł niestety żadnego innego dysku nie kupimy ;) Ogółem dysk wart swojej ceny a trzeba przyznać, że nie jest ona(cena) wygórowana. Pozdrawiam
16 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 DariusZ · Dziś zakupiłem ten dysk. W stresie 39 stopni , normalnie 28 stopni, szybki jak na swój przedział, do tego cichy bez wibracji po sformatowaniu 1,81TB pojemności.Zawsze kupowałem WD i Samsungi a teraz spróbowałem Seagate i jak narazie nie żałuje...zobaczymy po jakimś czasie jak rozwinie się "współpraca". Polecam bo jest cichy, szybki, dobry na magazyn ;)
22 Wrzesień 2011 · Ocena: 6 Nomans · Gengol -> możesz śmiało podpinać pod SATA II, nie ma żadnego problemu z działaniem.
1 Październik 2011 · Ocena: 6 Kantacki · U mnie dysk działa raem z kontrolerem VIA VT6421A czyli bez problemu na SATA I
5 Październik 2011 · Ocena: 6 Odys · Długo się zastanawiałem, czy wybrać ten dysk czy WD20EARX. Po przejrzeniu testów i opinii w necie wybrałem Seagate'a. Jest to mój pierwszy dysk tej firmy od czasów serii 7200.7 (80GB). Dysk jest cichy, choć nie tak jak stary WD3200AAKS. Jeśli chodzi o wydajność - średni odczyt według HD Tune wynosi 109.7MB/s, a czas dostępu 13.1ms, jak na dysk energooszczędnej serii - rewelacja. Uszkodzonych sektorów brak i mam nadzieję, że to się nie zmieni w najbliższym czasie. :D Jak na razie oceniam dysk na 6.
10 Październik 2011 · Ocena: 6 Tomas · Dużo spędziłem czasu na czytaniu jaki dysk wybrać wahałem sie do ostatniej chwili między samsungiem F3 a seagatem . Wybrałem seagate i puki co to jestem bardzo zadowolony (nie jestem wymagającym użytkownikiem co do szybkości dysku) przede wszystkim zależało mi na pojemności oraz aby dysk był cichy . i to jest dysk na jaki czekałem POLECAM !!!
15 Październik 2011 · Ocena: 6 Wewe · @DariusZ
A czy przez formatem miał inną pojemność? Nie wydaje mi się. 25 Październik 2011 · Ocena: 6 Igor · @Odys poprawka do tego co wypisałeś. Każdy nowy dysk talerzowy ma bad sektory to nieuniknione w procesie produkcji producent z góry wprowadza do sterownika dysku aby je omijał (są programy którymi sam możesz taki bad sektor wykluczyć poczytaj to się dowiesz)
29 Styczeń 2012 · Ocena: 6 Abaddon · 12 miesięcy gwarancji to chyba za mało. Wolę wziąć nieco droższego i wolniejszego WD z gwarancją 36 mc.
31 Styczeń 2012 · Ocena: 4 Wizu · Ta gwarancja to rzeczywiście śmiech na sali. 12 miesięcy? Gdzie czasy gdy Seagate dawał 60 miesięcy.
Poza tym w Polsce konsument ma prawo reklamować towar do 2 lat od zakupu. 5 Luty 2012 · Ocena: 3 Kyle · Dysk jest bez zastrzeżeń, ale z powodu śmiesznej gwarancji w Seagate (1 lol rok) lepiej wybrać WesternDigital (3 lata)
16 Luty 2012 · Ocena: 6 Bajamor · Po co ci na dysk gwarancja ?
Mam taki program który pisze mi ile temperatury ma mój dysk jak i ile już był włączony, tak mój ma juz 460 godzin i dalej rośnie :) Poza tym, ja bym się bardziej załamał straceniem tych danych niż jakimś dyskiem który jest wart śmieszne pieniądze. Nie rozumiem niektórych ludzi, chcą mieć gwarancje na dysk 3 lata, hahaha to jest śmieszne, założę się ze za 2 lata by kupił już inny dysk a on chce 3 lata gwarancji, trzymajcie mnie. 21 Luty 2012 · Ocena: 6 Kyle · @Bajamor, Wow odkryłeś SMART ! ... gratuluję, lepiej zrobić to kilkanaście lat za późno niż w ogóle x-P . Dalej piszesz o stracie danych ... wiesz, ludzie dzielą się na takich co robią kopie bezpieczeństwa i na "Bajamor'ów" :] Na końcu dziwisz się że ktoś woli mieć 3 letnią gwarancję - z politowaniem pozostawię to bez komentarza.
22 Luty 2012 · Ocena: 6 Roki · Straszne padło. Dysk z komponentów odzyskiwanych po powodzi. Gwarancja na 12 mcy mówi sama za siebie.
27 Luty 2012 · Ocena: 3 PPP · Co Wy za głupoty wypisujecie ?
Ja wiem, ze teraz takich rzeczy w szkole nie uczą, ale bez przesady. Z ekonomicznego punktu widzenia za gwarancję się płaci, inaczej mówiąc to czy jest i ile lat jest wliczone w cenę produktu. Proste. Zauważyć należy, iż mamy na rynku u tego samego producenta kilka dysków twardych o różnych parametrach, komponentach, które w bezpośredni sposób przekładają się m.in. także na czasy realizacji gwarancji... Należy przypuszczać, iż im dysk jest droższy, tym jest zbudowany z lepszych komponentów, bardziej niezawodnych, stąd dłuższe okresy gwarancyjne. Często także producent dolicza do ceny koszt droższego serwisu. no bo skoro w rok zepsuje mu się 0,5% urządzeń, w 2 roku następne 1,5%, w trzecim roku kolejne 4% urządzeń to trzeba to obsłużyć i serwisować. A po co te koszty? Klient sam decyduje. Co jest lepsze? A na co Cię stać? Z innej beczki, jak idziesz do sklepu to który ser kupujesz? Ten lepszy, za 80zł/kg czy ten tańszy za 15zł/kg w promocji, który smakuje często paskudnie? Jak kupujesz ser za 80zł i tarkujesz na spaghetti to najprawdopodobniej jesteś albo bogaty albo jesteś i...ą, ale jak kupujesz go na deskę serową to już inna sprawa. Różne zastosowanie sera dla różnych grup klientów uzasadnia jego cenę! PPP PS: Nie znając produktu (bo akurat tego dysku nie mam), pisząc ten komentarz mam dać ocenę produktowi. Ciekawe na jakiej podstawie? @Roki: 27 Luty 2012 · Ocena: 3 Roki · @PPP
Nie potrzebuję szkolenia z podstaw ekonomii. Piszesz o rzeczach oczywistych jakbyś nie wiem co odkrył. Teraz przeczytaj to co napisałeś i wyciągnij wnioski i dojdziesz do tego co ja napisałem. Ewentualnie jeśli nie potrafisz do tego dojść sam, to wskaż mi grupę klientów, która jest skłonna wydać kilkaset złotych na dysk, który ma służyć tylko przez rok. Albo od innej strony, cały czas posiłkując się Twoim przydługim komentarzem, jaki procent tych dysków padnie po roku, skoro producent boi się dać na nie dłuższą gwarancję? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że duży wpływ na długość gwarancji i ceny będzie miała monopolizacja rynku przez Seagate i WD (bo tylko te dwie (z trzech produkujących HDD) firmy się jeszcze liczą. A mój komentarz służył ostrzeżeniu klientów przed zakupem śmiecia. Lepiej dołożyć trochę i kupić dysk z dłuższą gwarancją. Dobrze pamiętam zmowę gwarancyjną producentów HDD sprzed kilku lat. Nie poddał się jej tylko Samsung i chwała mu za to. Po roku wszyscy producenci wrócili do dłuższej gwarancji jak im sprzedaż spadła na pysk. 27 Luty 2012 · Ocena: 2 Kyle · Ja ten dysk kupiłem kiedy była na niego udzielana 3 letnia gwarancja i sobie go chwalę. Dzisiaj wybrałbym WD tylko i wyłącznie z powodu gwarancji. Pocieszające jest że Toshiba chce wejść w rynek HDD 3,5". Mam nadzieję że dadzą 3 letnią gwarancję. Mam jeszcze jednego Seagate, z przed 5,5 roku ... na niego była gwarancja 5 lat - to były czasy.
29 Luty 2012 · Ocena: 6 AAa · Dysk jest świetny, dość szybki jak na 5900 obr, cichy i chłodny. Mam takie 3 szt. od roku sprawują się bezawaryjnie. Jak na razie 0 uszkodzonych sektorów.
11 Marzec 2012 · Ocena: 6 Rafa(L) · Dawniej można było kupić dysk 2TB za 255 złotych. Przypominajcie o tym wszędzie i nie kupujcie po obecnych cenach.
14 Kwiecień 2012 · Ocena: 2 Dantekontakt · A ja nie wiem co wy tak z tą gwarancją, to jest problem tylko i wyłącznie dla firm. Przecież każdy konsument jak mu się produkt zepsuje w terminie 2lat to ma prawo do zwrotu. Wynika to z ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, w której jest zapisane że sprzedawca (w odróżnieniu od gwaranta) odpowiada za działanie zakupionego towaru przez okres 2 lat. Dlatego ja się dziwię że firma Seagate odważyła się ograniczyc gwarancję do roku bo to moze bardziej uderzyc w sprzedawców jak w klienta indywidualnego. Cale ryzyko zwiazane ze sprzedaza przechodzi na sklep. Tak więc myślę że większośc z was nie musi się przejmowac problemem rocznej gwarancji.
21 Maj 2012 · Ocena: 6 Pablo · Kupiłem go jeszcze przed podwyżką w zeszłym roku. Cichy i zimny... to on był na początku - teraz ma min 42st (odczyt z HD Tune) i słychać go głośniej niż kiedyś (np. pół roku temu) więc te 12 m-cy gwarancji to jedyne co mogli w Seagate zrobić żeby nadal skubać ludzi i sprzedawać te rabadła - obok leży kilkuletni Samsung 500GB - jest cichszy i zimniejszy 31st. Nigdy więcej Seagate - wcześniej chyba od 10 lat jechałem na Samsungach i były ok, chyba trzeba będzie się przeprosić z Samsungiem.
1 Czerwiec 2012 · Ocena: 4 Carbaoq · NIGDY nie kupię nic mechanicznego Samsunga - po tym jak padł mi dysk twardy i cdrom. Aczkolwiek telewizory robią OK.
Ten dysk Seagate bardzo sobie chwalę, kupiony za jakieś 250zł przed Powodzią Dekady ; ) Daję szóstkę - pamiętając starą cenę ; ) 11 Lipiec 2012 · Ocena: 6 Dario · @Dantekontakt: co ty za głupoty wypisujesz? Gwarancja jest dla użytkownika końcowego, a nie dla sprzedawcy. Sprzedawca nie odpowiada za działanie towaru tylko za tzw. niezgodność towaru z umową, a to zupełnie co innego.
20 Lipiec 2012 · Ocena: 4 Kyle · -> Dario ; Towar ma być sprawny przez 2 lata (brak wad fabrycznych - dwuletnia odpowiedzialność sprzedawcy ... zerknij na forum prawnicze) ... dla użytkownika końcowego. Jak producent sprzedaje z roczną gwarancją, to problem zepsutego dysku (z powodu wady fabrycznej) spada na kogo?
27 Lipiec 2012 · Ocena: 6 Dario · -> Kyle: Jak udowodnisz, że dysk twardy ma wadę fabryczną? Zawsze powiedzą, że to przez użytkownika, że to tylko jego wina, a za 300zł nie będzie się nikt sądził...
19 Wrzesień 2012 · Ocena: 4 Dario · @Carbaoq: NIGDY nie kupię nic mechanicznego Seagate - po tym jak po kilku latach padły, albo pojawiły się błędy, albo problemy z wykrywaniem przez płytę główną, na większości z kilkunastu dysków Seagate'a. Natomiast Samsungi działają dalej bez problemów, mimo że jeden z nich pracuje bez przerwy już od ponad 10 lat.
19 Wrzesień 2012 · Ocena: 3 Kyle · @Dario - tak samo jak się udowadnia na gwarancji że coś się zepsuło (reklamowałeś coś kiedyś gdzieś? - no to tak samo)
5 Kwiecień 2013 · Ocena: 6 Kyle · @Dario - to samo co mówisz o Seagate, musiałbym powiedzieć o WD i Samsungu (właściwie z dysków które miałem prywatnie, to tylko Samsung mi się zepsuł i to po kilku miesiącach ... a 4 dyski Seagate które miałem lub mam, działają bez problemu, z czego jeden 5lat i sprzedałem sprawny, a drugi 6, 5 roku i pracuje nadal jako systemowy, mając ponad 24 tys godzin pracy i ponad 3 tys włączeń)
5 Kwiecień 2013 · Ocena: 6 Powiadom o zmianieNowościKliknij poniższy link jeśli chcesz zobaczyc wszystkie produkty będące Nowościami w ofercie ProLine. Nowości ProLine OkazjeKliknij poniższy link jeśli aby wyświetlił wszystkie Okazje i Promocje w ofercie ProLine. Okazje i Promocje ProLine |