Sklep » Archiwum » Logitech MOMO Racing Force 941-000059
Produkt o kodzie LOG_963282-0914 został wycofany z oferty.
Oglądasz archiwalne informacje o produkcie, jego parametrach i cechach technicznych! Produkt nie jest dostępny ale poniższe informacje możesz potraktować jako swoistą bazę wiedzy technicznej. I nadal możesz linkować do tej karty produktu aby przywołać jego parametry techniczne.
Dzięki oryginalnej kierownicy Momo Racing można przeżyć więcej niezapomnianych wrażeń. Zaprojektowana przez zawodowców, pokryta gumą kierownica, dźwignia zmiany biegów, gaz i hamulec wszystko jak w prawdziwym samochodzie. Technologia sprzężenia zwrotnego pozwoli wcielić się w rolę kierowcy prawdziwego samochodu ciężarowego, rajdowego czy wyścigowego. Dwa przełączniki łopatkowe pomogą szybko zmieniać biegi. Można też posługiwać się dźwignią sekwencyjnej zmiany biegów. Pedały zamontowane są na dużej i stabilnej podstawie. Sześć programowalnych przycisków, skręt kierownicy 240 stopni, potrójne zamocowanie ? wszystko to służy przeżywaniu prawdziwych emocji wirtualnych wyścigów.
Cechy produktu Logitech MOMO Racing Force 941-000059
Producent
Logitech
Dostępność w salonach
Centrala Mirków (magazyn wysyłkowy):
Kalisz:
Legnica:
Katowice:
Gliwice:
Bytom:
Poznań:
Opole:
Dzwoń: 77 4536349
Trzebnica:
Podobne produkty
Logitech MOMO Racing Force 941-000059 - Recenzje, opinie i komentarze
Ocena: 5.61 / 6 - 18 opinii
KAKA · Niestety kieownica jest droga i przereklamowana!Gdy ja podlaczylem bylo fajnie ale potem zaczela byc zle sklaibrowana i skreca w lewo teraz caly czas! Probwalem softy i kalibracje ale nic !SZMELTZ
Naota · Dobra kierownica, po 8 miesiącach grania w GTR i Live For Speed (głównie) działa prawie jak nowa :) , trzeba było tylko w pedałach po pewnym czasie wyrównać położenie potencjometrów. Force Feedback jest naprawdę świetnie zrobiony. nie ma lepszej kierownicy normalnie dostępnej na naszym rynku :)
AYss · Użytkuję od miesiąca. Idealna do TDU, NFS czy Colina4. Wykonanie, świetny feedback i znakomita czułość to największe zalety. Jedyna wada, przy gwałtowniejszych manewrach feedback odrobinę zmienia kalibrację (np. na 12:10), jednak kalibracja ponowna to tylko kwestia pełnego obrotu. Poza tym problem występuje tylko w TDU, więc to raczej problem gry. Z pewnością jedna z najlepszych kierownic na rynku.
Plasq · Ja tam żadnych problemów ze zmianą położenia nie mam, bez względu na to czy używam tej kierownicy w NFS MW, TDU, Bus Driver czy 18 Wheels of steel... w każdej grze działa prawidłowo. Jak dla mnie - SUPER
SNAKE · REWELKA!!!!!
Zakupiłem w niedzielę i siedziałem przy niej do 4 w nocy.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w kierownicach, ale jak dla mnie pełen wypasik...
Z pełną powagą POLECAM.
Elo · Bardzo fajna kierownica. Solidnie wykonana, prosta do skalibrowania i konfiguracji. Ma jednak ciut za słabe mocowanie do blatu. Przy ostrych wyścigach mimo dokręcania przesuwa się, a to przecież tylko plastik więc nie można dokręcić za mocno.
Gravierth · Kierownica godna polecenia, spędziłem przy niej wiele niezapomnianych nocy z grami takimi jak Test Drive Unlimited czy GT Legends, naprawdę bliska ideałowi, którym jest Logitech G25 :)
Lato_90 · Wszystko super do czasu kiedy minął rok i we wszystkich grach skacze jedna oś cały czas do góry ;/, nie widać tego w kalibracji w windowsie, ale kiedy tylko właczam NFS-a to nie mozna pograć. Mam nadzieję, że gwarancja Logitecha mi to uzna.
Felov · Raczej z ps3 ta kiera nie będzie działała. Kiedy projektowali momo nikt jeszcze nie myślał o tej konsoli. Jeżeli potrzebujesz kiery do PS3 to poleca Logitech Driving Force GT. W tym sklepie jeszcze jej nie ma, ale w innym można kupić za 400 zł i jest duuuużo lepsza od momo. Poczytaj o force feedback w tej i w tej kierownicy. Kąt oborotu też robi swoje. Warto chyba dopłacić te pare dych. Sam ją mam i polecam. Lepsza jest tylko logitech g25 ale to już inna półka cenowa :]
Grześ · Niedawno zakupiłem tę kierownicę używaną na allegro i wg mnie sprawuje się prawie idealnie - mam jedno pytanie w tej sprawie. W środku są 3 zębatki (duża na kierownicy, pośrednia i mała metalowa na silniczku). Czy wszyscy mają lekki luz pomiędzy tą małą a średnią zębatką? Podczas jazdy jest to praktycznie niezauważalne ale jak się wyłączy grę to można usłyszeć ten luz jako ciche stuki przy lekkim poruszaniu kierownicy. Czy jest to spowodowane konstrukcją czy może w mojej ta zębatka się już lekko wyrobiła albo poluzowała
Mimo tego jeżeli miałbym ocenić kierownicę, to 9/10 z powodu braku sprzęgła, braku manualnej skrzyni biegów i średniego promienia skrętu. No ale żeby mieć ideał to trzebaby dużo więcej zapłacić więc cieszę się z tego co mam :)
Arugeni · Bardzo podoba mi sie ta kiera (moja poprzednia to ta co dostałem razem z kompem 7 lat temu - chyba wingman formula czy cos) i chciałem ją kupić ale zatrzymały mnie opinie na necie. Każdej osobie najpóźniej po pół roku rozregulowują się jakieś mierniki w pedąłach i w ogóle wtedy pedąły dają złe odczyty, a żeby to samemu jakoś naprawić to z dużo roboty trzeba. I podobno jest to normą, a więc w każdym egzemplarzu powinien być taki problem.