
UWAGA - Serwis ProLine jest nieczynny we czwartki
Dokładnie sprawdź uszkodzony sprzęt. Upewnij się czy przyczyna nieprawidłowego działania nie tkwi w urządzeniach współpracujących lub oprogramowaniu. Reklamowany sprzęt serwis ProLine sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli sprzęt jest sprawny ProLine może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu. Jeżeli zestaw nie został złożony przez ProLine, klient musi uiścić opłatę wysokości 100 zł netto (123 zł brutto) za przetestowanie przesłanego komputera w celu odnalezienia przyczyny usterki. Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć do paczki kartkę z nadanym numerem reklamacji.
Formularz reklamacyjny
Potwierdź aby zgłosić uszkodzenie towaru
Procedura reklamacji dysków twardych:
- dyski twarde firmy SEAGATE muszą posiadać wydruk testowy z programu Seatools
- brak jakichkolwiek naklejek i opisów własnych na sprzęcie
- folia antyelektrostatyczna