
Zestawienie lokalizacji placówek serwisowych danego producenta zwyczajowo zamieszczony jest w karcie gwarancyjnej lub dokumentacji produktu.
Poniżej zebrano stron najważniejszych producentów sprzętu, zawierających informacje na temat
serwisowania produktów objętych gwarancją producenta:
- Canon
- Epson
- FujiFilm
- HP
- Lexmark
- Nikon
- OKI
- Panasonic
- Pentagram
- Samsung
- Sony
- iiyama
- LG
- Gainward
- Razer, Tatung, Icemat, Speed Link, steel series, Zboard
- KiSS
- Logitech
Creative - Opis procedury gwarancyjnej RMA
Procedura wymiany gwarancyjnej RMA (Return Materials Authorisation)
- Klient końcowy lub reprezentujący go sprzedawca kontaktuje się z Pomocą Techniczną Creative Labs telefonicznie.
- Nadany zostaje numer klienta (np. CRS 123456)
- Po przedstawieniu opisu problemu przez zgłaszającego usterkę konsultant podejmuje środki mające na celu przywrócenie poprawnego funkcjonowania urządzenia.
- Jeśli nie jest to możliwe konsultant stara się diagnozować charakter usterki i ustalić której części zestawu dotyczy. Na tym i na poprzednim etapie niezbędna jest współpraca zgłaszającego z konsultantem w zakresie precyzyjnej wymiany informacji
- Jeśli wymiana zostanie wstępnie autoryzowana zgłaszający jest proszony o przesłanie faksem lub e-mailem rachunku lub innego dowodu zakupu reklamowanego produktu przez klienta końcowego. fax number: 00353-1-8205052 email: rma@europe.creative.com
- Zgłaszający otrzyma z powrotem e-mailem potwierdzenie autoryzacji wymiany, zawierające:
- Ośmiocyfrowy numer wymiany RMA
- Szczegółowe instrukcje dotyczące wymiany
- Adres na ktory należy zwrócić reklamowany produkt lub jego część, w zależności od rodzaju produktu i charakteru sprawy będzie to jeden z poniższych adresów:
DHL Logistics sp z.o.o
dla: Creative Labs
ul. Jana Pawla II 66
05-500 Piaseczno
Creative Labs
Ballycoolin Business Park,
Blanchardstown,
Dublin 15, Irlandia - UWAGA: Żadna przesyłka bez numery RMA nie może zostać przyjęta do obsługi serwisowej
- Sugerujemy wysyłkę w trybie rejestrowanym lub poleconym, gdyż nie bierzemy odpowiedzialności za przypadki zgubienia przesyłki w drodze do nas.
- Kiedy zgłoszony do wymiany produkt lub jego część dotrze na podany adres, taki sam, wolny od usterki produkt lub jego część zostaje wysłany na podany przez zgłaszającego adres bezpośrednio z naszego centrum obsługi klienta w Dublinie.
- Od momentu autoryzacji wymiany obsługa gwarancyjna trwa maksymalnie 10 dni roboczych
- Większe przesyłki i przesyłki o znacznej wartości mogą zostac przesłane do klienta kurierem. Status przesyłki można sprawadzać na stronach www.parceline.com lub www.dhl.com.
Proszę o podanie adresu i numeru telefonu obu aktualnych w ciągu dnia,a także numeru seryjnego produktu, daty i miejsca jego zakupu.
W przypadku odtwarzaczy MP3 marki Creative proszę również podać rozmiar pamięci wbudowanej do urządzenia oraz jego kolor.
Te informacje pozwolą nam zarejestrować to zgłoszenie w naszej bazie klientów i przeprowadzić wymianę gwarancyjną.