Witamy w dziale pomocy. Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania. Aby zobaczyć odpowiedź na interesujące Cię pytanie, kliknij na nie lewym przyciskiem myszy. Jeżeli nie widzisz tu opisanej interesującej Cię kwestii, zapraszamy do kontaktu na adres pomoc@proline.pl.
- Czy towar jest dostępny od ręki?
- Sklep ProLine.pl może pochwalić się natychmiastową dostępnością ponad 89% produktów dostępnych w naszej ofercie. Informację o dostępności towaru w sklepie internetowym znajdziesz na karcie produktu oraz liście kategorii. Jeżeli chcesz uzyskać informację na temat dostępności towaru w naszych oddziałach, kliknij na zielony przycisk z napisem "Pokaż dostępność w oddziałach" na karcie danego produktu. Poniżej znajdują się wszystkie możliwe statusy opisujące dostępność towaru:
Oznacza, że dany produkt jest dostępny w dużej ilości bezpośrednio w naszym magazynie centralnym w Mirkowie k. Wrocławia. Produkt jest dostępny w średniej ilości bezpośrednio w naszym magazynie centralnym w Mirkowie. Produkt jest bliski wyczerpaniu, ale ciagle dostępny w naszym centralnym magazynie. Produkt jest bliski wyczerpaniu w naszym centralnym magazynie, ale jest w dostawie następna partia towaru. Aktualnie jest brak towaru w naszym centralnym magazynie, ale jest w dostawie następna partia towaru. Oznacza, że aktualnie jest brak towaru w naszym centralnym magazynie. Towar może być dostępny w pozostałych naszych regionalnych oddziałach! Towar jest dostępny na zamówienie, dostępność towaru nie powinna przekroczyć 1 dnia roboczego. Towar jest dostępny na zamówienie, dostępność towaru nie powinna przekroczyć 2 dni roboczych. Towar jest dostępny na zamówienie, dostępność towaru nie powinna przekroczyć 3 dni roboczych. Towar jest dostępny na zamówienie, czas realizacji w godzinach, podany jest przy produkcie. - Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dziś?
- Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny na skompletowanie zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie go pod wskazany adres. Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 15:00 będzie ono mogło zostać wysłane tego samego dnia. Warunkiem jest dostępność wszystkich towarów na magazynie głównym, oraz to iż płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku ProLine go godziny 15:00. W takim przypadku zamówienie dociera zwykle na następny dzień od złożenia zamówienia w przypadku kuriera DHL, Paczkomatów Inpost, oraz około jednego do dwóch dni w przypadku Orlen Paczki. W przypadku towarów znajdujących się w magazynie zewnętrznym czas realizacji może wzrosnąć o 1-2 dni niezbędne na skompletowanie zamówienia. Możemy pochwalić się faktem, że 98% zamówień realizowanych przez sklep ProLine za pomocą kuriera DHL dociera do klienta na następny dzień roboczy!
- Dlaczego po wybraniu odbioru w oddziale nie mam w koszyku niższej ceny internetowej?
- Cena internetowa jest to cena obowiązująca przy sprzedaży przez sklep internetowy ProLine.pl. Odbiór towaru w oddziale angażuje większą ilość pracowników podnosząc koszty obsługi takiego zamówienia. Dlatego najniższe ceny możemy oferować jedynie wysyłając towar bezpośrednio do klienta za pomocą kuriera, paczkomatów i paczki w ruchu.
- Jakie oferujecie formy transportu?
- Zamówiony towar możemy wysłać za pomocą firmy kurierskiej GLS, Schenker, dostarczyć do wybranego Paczkomatu InPost albo do kiosku w ramach usługi Paczka w Ruchu.
- Nie mogę znaleźć faktury / paragonu, co robić?
- W celu pobrania dokumentu zakupu dotyczącego złożonego zamówienia należy wejść na stronę dostępną pod poniższym odnośnikiem a następnie wypisać tam numer zamówienia i podany w nim kod pocztowy: https://proline.pl/?id=shopzamow
- W jaki sposób mogę przesłać zawartość mojego koszyka?
- W celu wysłania odnośnika do zawartości koszyka trzeba skorzystać z przycisku "Wyślij koszyk" znajdującego się w dolnej części strony koszyka, a następnie skopiować adres wyświetlony pod napisem "Pobierz link do zawartości koszyka"
- Ile kosztuje dostawa?
- Koszt dostawy uzależniony jest od ilości zamówionego towaru, wybranej formy wysyłki i płatności. Jest on zawsze dokładnie podany po dodaniu towaru do koszyka. Dodatkowo, szczegółowo opisane koszty dostawy znaleźć można na stronie Sposoby dostawy i koszty.
- O której godzinie dotrze moja przesyłka?
- Ze względu na charakter pracy kurierów, przy standardowej przesyłce kurierskiej nie ma możliwość wybrania godziny dostarczenia przesyłki.
- Czy poza ceną produktu są jakieś dodatkowe koszty?
- Poza kosztem (ceną) samego produktu, może zostać doliczony koszt transportu, oraz ewentualny koszt wynikający z formy płatności. Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 1%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą w oddziale, płatności w systemie Payerzy. Wszystkie koszty zawsze podane są szczegółowo po dodaniu produktów do koszyka.
- Czy mogę zwrócić towar?
- Sklep ProLine działa zgodnie z Polskim prawem. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki poza wyjątkami określonymi w ustawie. Szczegółowe informacje na ten temat odnaleźć można w regulaminie pod hasłem Prawo odstąpienia od umowy.
- Dokonałem zakupu na firmę, jak zwrócić towar?
- Polskie prawo nie niestety daje możliwości zwrotu produktów zakupionych przez firmę. Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Czy towar ma gwarancję i jak ona działa?
- Czas trwania okresu gwarancji każdego towaru, można sprawdzić przed zakupem na indywidualnej karcie towaru w sekcji "Ważne informacje". Sposób obsługi gwarancyjnej uzależniony jest od tego, czy dany towar posiada gwarancje producenta, czy też gwarancje obsługuje ProLine. W pierwszym przypadku, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta, którego dane widocznej są na karcie gwarancyjnej. W drugim przypadku należy skontaktować się z serwisem Centralnym ProLine.
- Dlaczego zmieniła się cena produktu który chciałem kupić?
- Oferta sklepu ProLine zależy od oferty dostawców oraz wahań kursów walut. Dlatego może się zdarzyć, że cena wybranych produktów może się zmieniać nawet kilka razu w ciągu dnia. Sytuacje takie są jednak rzadkością. Warto pamiętać, że ceny zamówionych produktów nie zmieniają się. Zamówiony produkt otrzymasz w cenie z zamówienia, niezależnie od zmian ceny tego produktu w sklepie.
- Kto prowadzi sklep ProLine.pl?
- Sklep działający pod adresem proline.pl prowadzony jest przez Polską firmę ProLine SA. wpisaną przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej Wydział VI KRS pod nr: 0000282071. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 500000 zł i został on opłacony w całości. NIP: 8951898022, Regon: 020482041, BDO: 000437899.
- Czy ProLine to zaufana firma?
- Zdecydowanie! Głównym celem działania sklepu ProLine jest zadowolenie klientów z realizacji zamówień oraz z zakupionego towaru. Sklep ProLine od początku działalności stale zdobywa coraz większą rzeszę zadowolonych klientów, czego potwierdzeniem jest tytuł Laureata zaufanych opinii serwisu Ceneo. Działamy również w ramach programu ochrony kupujących.
- Jak długo istnieje wasz sklep?
- Działamy od 1993 roku i od tego czasu zdobywamy coraz większą rzeszę zadowolonych klientów. Formalnie sklep jako firma ProLine działa od 14 stycznia 1996 roku.
- Czy mogę zamówić coś, czego nie mogę znaleźć?
- Jeżeli nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu, skontaktuj się z nami pisząc na adres pomoc@proline.pl. Sprawdzimy czy jest możliwość sprowadzenia poszukiwanego produktu specjalnie dla Ciebie.
- Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
- Ze sklepem ProLine możesz skontaktować się na wiele różnych wygodnych sposobów. Najpewniejszym z nich jest kontakt za pomocą specjalnego adresu pomoc@proline.pl. Wszystkie pozostałe zostały wymienione na stronie informacyjnej o nazwie Kontakt.
- Czy przy większych zakupach udzielacie rabatu?
- Staramy się by nasza oferta była zawsze możliwie najtańsza, dlatego nie zawsze jesteśmy z stanie zaoferować jeszcze lepszą ofertę. Jednak każda większa transakcja jest rozpatrywana indywidualnie, zależy od zamawianego towaru i od jego ilości. W przypadku takiego zakup prosimy o kontakt za pomocą specjalnego adresu pomoc@proline.pl.
- Czy moje dane są bezpieczne?
- Dane osobowe podawane przez naszych Klientów są szyfrowane za pomocą połączenia SSL (Secure Socket Layer) i nie są nigdy przekazywane osobom trzecim. Wyjątkiem od rej reguły jest firma transportująca towar, która otrzymuje dane adresu do wysyłki. Wszystkie dane podawane po rejestracji są szyfrowane. SSL jest najlepszą formą zabezpieczania danych dostępną dla wszystkich stron internetowych. W usunięcia konta, wszystkie informacje są bezpowrotnie usuwane.
- Jakie są formy płatności?
- Podczas składania zamówienia w sklepie ProLine można wybrać jedną z następujących form płatności: przedpłata na konto, płatność gotówką kurierowi za pobraniem, płatności elektroniczne w systemie DotPay, płatność gotówką w oddziale, płatność kartą w oddziale, płatności w systemie Payeezy.
- Jak mogę skasować swoje Konto Klienta w ProLine?
- Jeżeli chcesz abyśmy usunęli Twoje Konto w sklepie ProLine skontaktuj się z nami pisząc na adres pomoc@proline.pl. Zostaw dla nas wiadomość, w której wyrażasz wolę usunięcia swojego Konta.
- Czy w ProLine przy zakupie na firmę gwarancja na podzespoły jest taka sama jak przy zakupie na osobę fizyczną?
- Gwarancja oferowana przez ProLine posiada taką samą długość zarówno w przypadku zakupu przez konsumenta jak i w przypadku zakupu poprzez firmę.
- Mam kod rabatowy do wykorzystania w ProLine. Jak go wprowadzić?
- W celu skorzystania z kodu rabatowego, dodaj do koszyka produkty objęte danym kodem rabatowym, a następnie wpisz albo wklej kod rabatowy pod nagłówkiem "Masz kod rabatowy?". Potem naciśnij link "Zatwierdź kod rabatowy" i poczekaj na przeładowanie koszyka. Ceny ulegną zmianie.