liśmy do końca zestawienia i też bardzo szybko doszliśmy do wydatku rzędu aż 20 000 zł. W przypadku zestawu w obudrki Phanteks, stawiamy już na największy modowa ta przystowana jest do pełnej obsługi radiatorów 420 oraz wentylatorów 140 mm. Wrzucamy więc chłodzenie Glacier One D30 420 ARGB oraz 7 sztuk wentylatorów Phanteks D30 140 mm ARGB w układzie 6 sztuk Reverse (wcibudowy. Z tył |
Wybranie w koszyku usługi Obsługi Priorytetowej przyspiesza realizację zamówienia, dzięki czemu możliwe będzie spakowanie, przekazanie przewoźnikowi tego samego dnia roboczego, w którym zostało złożone. Aby przetwarzanie zamówienia w trybie Obsługi Priorytetowej było skuteczne, Twoje zamówienie musi zostać złożone i rozliczone przed godziną 16:00, od poniedziałku do piątku. Jeśli powyższe warunki zostaną spełnione i nie uda nam się wysłać zamówienia w tym samym dniu roboczym, zwrócimy opłatę za przetwarzanie w trybie Obsługi Priorytetowej zostanie zwrócona. |
Firma Proline autoryzowany sprzedawca wielu marek notebooków oprócz bogatej oferty komputerów przenośnych posiada własny serwis napraw pogwarancyjnych oraz diagnozy i testów w konkurencyjnych cenach. Dotyczy notebooków wszystkich producentów. |
Jeżeli do towaru dołączona jest gwarancja producenta, wówczas uprawnienia z gwarancji należy wykonywać zgodnie z zamieszczonymi tam warunkami i we wskazanej sieci serwisowej. Zestawienie lokalizacji placówek serwisowych danego producenta zwyczajowo zamieszczony jest w karcie gwarancyjnej lub dokumentacji produktu. |
Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela ProLine na czas określony, indywidualny, zgodnie z dowodem zakupu i sticker'em umieszczonym na sprzęcie. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis ProLine |
Przed gwarancyjnym zgłoszeniem uszkodzenia zapoznaj się z warunkami gwarancji. Dokładnie sprawdź uszkodzony sprzęt. Upewnij się czy przyczyna nieprawidłowego działania nie tkwi w urządzeniach współpracujących lub oprogramowaniu. |
Gwarancja producenta jest to typ usług realizowanych w zewnętrznym serwisie. Do sprzętu dostarczanego na zasadach gwarancji producenta dołączana jest karta gwarancyjna producenta a nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej. |