Witamy w dziale pomocy. Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania.
Aby zobaczyć odpowiedź na interesujące Cię pytanie, kliknij link lewym przyciskiem myszy. Jeżeli nie widzisz tu interesującego zagadnienia, zapraszamy do kontaktu na adres pomoc@proline.pl.
Czy towar jest dostępny od ręki?
Sklep ProLine.pl może pochwalić się natychmiastową dostępnością ponad 89% produktów dostępnych w naszej ofercie. Informacje dotyczącą o dostępności towaru w sklepie internetowym znajdziesz na karcie produktu. Jeżeli chcesz uzyskać informację na temat dostępności towaru w naszych sklepach, kliknij odnośnik "Dostępność w salonach".
Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dziś?
Na czas realizacji zamówienia składa się czas niezbędny na skompletowanie zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie go pod wskazany adres. Jeżeli złożysz zamówienie przed godziną 15:00, będzie ono mogło zostać wysłane tego samego dnia. Warunkiem jest dostępność wszystkich towarów na magazynie głównym oraz to iż płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku ProLine go godziny 15:00. W takim przypadku zamówienie dociera zwykle na następny dzień od złożenia zamówienia w przypadku kuriera DHL oraz Paczkomatu InPost, oraz około jednego do dwóch dni w przypadku
Orlen Paczki. W przypadku towarów znajdujących się w magazynie zewnętrznym czas realizacji może wzrosnąć o 1-2 dni niezbędne na skompletowanie zamówienia. Możemy pochwalić się faktem, że 98% zamówień realizowanych przez sklep ProLine za pomocą kuriera DHL dociera do klienta na następny dzień roboczy!
Dlaczego po wybraniu odbioru w oddziale nie mam w koszyku niższej ceny internetowej?
Cena internetowa jest to cena obowiązująca przy sprzedaży przez sklep internetowy ProLine.pl. Odbiór towaru w oddziale angażuje większą ilość pracowników, podnosząc koszty obsługi takiego zamówienia. Dlatego najniższe ceny możemy oferować jedynie, wysyłając towar bezpośrednio do klienta za pomocą kuriera, paczkomatów i paczki w ruchu.
Jakie oferujecie formy transportu?
Zamówiony towar możemy wysłać za pomocą firmy kurierskiej DHL, dostarczyć do wybranego Paczkomatu InPost albo do punktu dostępnego w ramach usługi Orlen Paczka.
Czy transport jest ubezpieczony?
Przesyłki z zamówionym towarem wysyłamy ubezpieczone. Wartość, na jaką ubezpieczona jest dana paczka, jest równa cenie zamówionego towaru i usług.
Nie mogę znaleźć faktury / paragonu, co robić?
W celu pobrania dokumentu zakupu dotyczącego złożonego zamówienia wystarczy zalogować się na swoje konto i otworzyć odnośnik o nazwie „Zamówienia i rezerwacje”, następnie wybierz zamówienie, do którego fakturę chcesz pobrać. Faktura będzie dostępna w dolnej części strony. W razie problemu napisz na
pomoc@proline.pl.
W jaki sposób mogę przesłać zawartość mojego koszyka?
Jeśli chcesz wysłać odnośnik do zawartości koszyka, skorzystaj z przycisku "Wyślij koszyk" znajdującego się w dolnej części strony koszyka, a następnie skopiować adres wyświetlony pod napisem "Pobierz link do zawartości koszyka".
Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy uzależniony jest od ilości zamówionego towaru, wybranej formy wysyłki i płatności. Jest on zawsze dokładnie podany po dodaniu towaru do koszyka. Dodatkowo szczegółowo opisane koszty dostawy znaleźć można na stronie Sposoby dostawy i koszty.
Czy możecie napisać, o której godzinie dotrze moja przesyłka?
Ze względu na charakter pracy kurierów, przy standardowej przesyłce kurierskiej nie ma możliwości wybrania godziny dostarczenia przesyłki.
Czy poza ceną produktu są jakieś dodatkowe koszty?
Poza kosztem (ceną) samego produktu bądź usługi, może zostać doliczony koszt transportu, oraz ewentualny koszt wynikający z formy płatności. Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 1%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą w oddziale, płatności w systemie Payeezy. Wszystkie koszty zawsze podane są szczegółowo po dodaniu produktów do koszyka.
Czy mogę zwrócić towar?
Tak, możesz. Towar zakupiony przez osobę fizyczną bądź przedsiębiorcę-konsumenta można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki poza wyjątkami określonymi w ustawie. Szczegółowe informacje na ten temat odnaleźć można w regulaminie pod hasłem Zwrot towaru przez konsumenta oraz przedsiębiorcę-konsumenta. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Dokonałem zakupu na firmę, czy mogę zwrócić towar?
Tak, jest to możliwe pod pewnymi warunkami. Prawo odstąpienia od zawartej umowy przysługuje Kupującym będącym Przedsiębiorcami-Konsumentami, dokonującymi zakupu w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Przez Przedsiębiorcę-Konsumenta rozumie się osobę fizyczną zawierającą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Czy towar ma gwarancję i jak ona działa?
Czas trwania okresu gwarancji każdego towaru, można sprawdzić przed zakupem na indywidualnej karcie towaru w sekcji "Ważne informacje". Sposób obsługi gwarancyjnej uzależniony jest od tego, czy dany towar posiada gwarancje producenta, czy też gwarancje obsługuje ProLine. W pierwszym przypadku należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta, którego dane widocznej są na karcie gwarancyjnej. W drugim przypadku należy skontaktować się z serwisem Centralnym ProLine.
Dlaczego zmieniła się cena produktu, który chciałem kupić?
Oferta sklepu ProLine zależy od cen dostawców towarów oraz kursów walut. Dlatego może się zdarzyć, że cena wybranych produktów może się zmieniać nawet kilka razu w ciągu dnia. Sytuacje takie są jednak rzadkością. Warto pamiętać, że ceny zamówionych produktów się nie zmieniają. Zamówiony produkt otrzymasz w cenie z zamówienia, niezależnie od zmian ceny tego produktu w sklepie.
Kto prowadzi sklep ProLine.pl?
Sklep działający pod adresem proline.pl prowadzony jest przez Polską Spółkę ProLine SA. Dane Spółki znajdziesz poniżej:
ProLine S.A.
ul. Brzozowa 5
55-095 Mirków
NIP: 8951898022
KRS: 0000282071
Regon: 020482041
BDO: 000437899
Wpisana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI KRS pod nr: 0000282071. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 500000 zł i został on opłacony w całości.
Czy ProLine to zaufana firma?
Zdecydowanie! Głównym celem działania sklepu ProLine jest zadowolenie klientów z realizacji zamówień oraz z zakupionego towaru. Sklep ProLine od początku działalności stale zdobywa coraz większą rzeszę zadowolonych klientów, czego potwierdzeniem jest tytuł Laureata zaufanych opinii serwisu Ceneo. Działamy również w ramach programu ochrony kupujących.
Jak długo istnieje wasz sklep?
Działamy od 1993 roku i od tego czasu zdobywamy coraz większą rzeszę zadowolonych klientów. Formalnie sklep jako firma ProLine działa od 14 stycznia 1996 roku.
Czy mogę zamówić coś, czego nie mogę znaleźć?
Jeżeli nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu, napisz nam maila na
pomoc@proline.pl. Sprawdzimy, czy jest możliwość sprowadzenia poszukiwanego produktu specjalnie dla Ciebie.
Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
Ze sklepem ProLine możesz skontaktować się na wiele różnych wygodnych sposobów. Najpewniejszym z nich jest kontakt za pomocą specjalnego adresu
pomoc@proline.pl. Wszystkie pozostałe zostały wymienione na stronie informacyjnej o nazwie Kontakt.
Czy przy większych zakupach udzielacie rabatu?
Staramy się by nasza oferta była zawsze możliwie najtańsza, dlatego nie zawsze jesteśmy z stanie zaoferować jeszcze lepszą ofertę. Jednak każda większa transakcja jest rozpatrywana indywidualnie, zależy od zamawianego towaru i od jego ilości. W przypadku takiego zakup prosimy o kontakt za pomocą specjalnego adresu
pomoc@proline.pl.
Czy moje dane są bezpieczne?
Dane osobowe podawane przez naszych Klientów są szyfrowane za pomocą połączenia TLS 1.3 i nie są nigdy przekazywane osobom trzecim. Wyjątkiem od rej reguły jest firma transportująca towar, która otrzymuje dane adresu do wysyłki. Wszystkie dane podawane po rejestracji są szyfrowane silnym mechanizmem kryptograficznym. TLS 1.3 jest najwyższym wpieranym aktualnie standardem zabezpieczania danych dla stron internetowych.
Jakie są formy płatności?
Podczas składania zamówienia w sklepie ProLine można wybrać jedną z następujących form płatności: przedpłata na konto, płatność gotówką kurierowi za pobraniem, płatności elektroniczne w systemie DotPay, płatność gotówką w oddziale, płatność kartą w oddziale, płatności w systemie Payeezy.
Jak mogę skasować swoje Konto Klienta w ProLine?
Jeżeli chcesz, abyśmy usunęli Twoje Konto w sklepie ProLine, napisz nam maila na adres pomoc@proline.pl. Wyślij nam maila z prośbą o usunięcie Konta.
Czy w ProLine przy zakupie na firmę gwarancja dla firm jak dla konsumentów?
Gwarancja oferowana przez ProLine posiada taką samą długość zarówno w przypadku zakupu przez konsumenta, jak i w przypadku zakupu poprzez firmę.
Mam kod rabatowy do wykorzystania w ProLine. Jak go wprowadzić?
W celu skorzystania z kodu rabatowego, dodaj do koszyka produkty objęte danym kodem rabatowym, a następnie wpisz albo wklej kod rabatowy pod nagłówkiem "Masz kod rabatowy?". Potem naciśnij link "Zatwierdź kod rabatowy" i poczekaj na przeładowanie koszyka. Ceny ulegną zmianie.