Jak wiadomo, rzeczy martwe bywają złośliwe, więc płyta główna czy dysk twardy lodówka postanowią się zepsuć w najmniej oczekiwanym momencie i to zwykle wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne. Może się okazać, że nie masz aktualnie kwoty, którą będziesz potrzebować na zakup. Na szczęście, możesz dokonać zakupu na raty, więc jesteś w stanie jeszcze tego samego zamówić sprzęt i cieszyć się nim, następnego dnia. Stanowią też pomoc podczas zakupów na prezent.

Jak kupić produkt na raty? To proste jak 1,2,3,4!

  1. Wybierz produkt oraz formę dostawy i płatności: "Raty przez Internet".
  2. Przed wypełnieniem wniosku, wybierz warunki kredytowania zakupu oraz Bank, z którym zostanie zawarta umowa.
  3. Wypełnij wniosek kredytowy, wykonaj przelew na 1 zł lub zaloguj się do swojego banku, żeby potwierdzić swoją tożsamość. Decyzję otrzymasz nawet w 2 minuty!
  4. Podpisz umowę cyfrowo i oczekuj na zamówienie. Towar wyślemy na wskazany adres w dogodnym terminie!

Poznaj korzyści zakupów na raty w Proline:

  • Raty całkowicie online, bez wychodzenia z domu
  • Brak konieczności wizyty w placówce banku
  • Bez wizyty kuriera z umową kredytową
  • Umowa bez zbędnych formalności

Wybierz raty w banku:

Raty w Santander Consumer Bank S.A.

Umowę podpisujesz w formie elektronicznej, wygodnie, bez wychodzenia z domu. Santander Consumer Bank S.A. udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1 zł.

Raty w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ty decydujesz o sposobie podpisania umowy kredytowej: elektronicznie lub tradycyjnie. Credit Agricole Bank Polska S.A. udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.

PROLINE SA z siedzibą w Mirkowie przy ul. Brzozowej 5, 55-095 Mirków, wpisana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej Wydział VI KRS pod nr: 0000282071. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 500000 zł i został on opłacony w całości. NIP: 8951898022, KRS: 0000282071, Regon: 020482041, BDO: 000437899.

PROLINE SA działa jako pośrednik kredytowy, w rozumieniu art. 5 pkt. 3 i w zw. z art. 28 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (Dz.U.z 2011. Nr 126.poz. 715 ze zm. t. j. z dn. 2016.09.12.), w imieniu banków: Santander Consumer Bank Polska S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., informuje, że:

  1. Współpracuje z kredytodawcami;
  2. W imieniu kredytodawcy spółka PROLINE SA umocowana jest do: do działania w charakterze pośrednika kredytowego w tym m.in. do: informowania swoich Klientów o możliwości skorzystania z propozycji kredytu na zakup towarów i usług, udostępniania swoim Klientom wniosku o kredyt, przyjmowania oświadczeń kredytobiorców składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym o odstąpieniu od umowy kredytowej oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści wymienionych wyżej dokumentów;
  3. Za czynności wykonywane przy zawarciu umowy kredytowej pośrednik kredytowy otrzymuje wynagrodzenie wyłącznie od Kredytodawcy;
  4. Nie pobiera od konsumenta opłat za czynności faktyczne lub prawne związane z przygotowaniem, oferowaniem, zawieraniem lub wykonywaniem umowy o kredyt;
  5. Przetwarza dane osobowe na zlecenie Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. ul. Legnicka 48, 54-202 Wrocław.

Jakie Banki udzielają kredytu?
Współpracujemy z Bankami Santander Consumer Bank Polska S.A. oraz Credit Agricole Bank Polska S.A.,

Jaki maksymalny kredyt mogę uzyskać?
Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 złotych. Kwota maksymalna uzależniona jest od Banku, w którym zawierany jest kredyt i wynosi odpowiednio:
50 000 zł dla Santander Bank Polska S.A.
20 000 zł dla Credit Agricole Bank Polska S.A.

Potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu?
Bank na podstawie oświadczenia danych w wypełnionym wniosku ratalnym dokonuje weryfikacji zdolności kredytowej Klienta oraz określa, czy będą wymagane dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód.

Macie kalkulator ratalny?
Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę. Wielkość raty ma charakter informacyjny i stanowi symulacje kalkulacji oferty. Rzeczywiste wielkości rat zaprezentowane będą na wniosku kredytowym w Banku.

Czy wpłata własna jest wymagana?
W przypadku kredytowania telefonów komórkowych w kanale stacjonarnym wymagana będzie każdorazowo wpłata w wysokości 10% ceny towaru. W pozostałych przypadkach wpłata własna jest dobrowolna, sam decydujesz czy chcesz dokonać wpłaty własnej. Należy jednak pamiętać, że Bank ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty własnej lub o obowiązkowej wpłacie może decydować regulamin promocji czy mechanizm akcji, z którym należy się zapoznać przed zawarciem umowy kredytowej.

W jaki sposób mam przekazać wpłatę własną do umowy kredytowej?
Wpłatę własną klient przelewa na wskazany numer konta po zatwierdzeniu umowy z bankiem. Klient otrzyma numer rachunku do wpłaty własnej w wiadomości od handlowca.

Czy otrzymam fakturę na firmę przy zakupie ratalnym?
Nie. System ratalny nie obejmuje finansowania podmiotów gospodarczych. W przypadku takiego zakupu nie wystawimy faktury na dane podmiotów gospodarczych. Otrzymasz fakturę na Twoje dane, czyli imię, nazwisko i adres, zgodne z danymi wniosku ratalnego.

Kiedy sklep wysyła towar?
Po wydaniu przez Bank pozytywnej decyzji kredytowej, Bank powiadomi Nas o możliwości realizacji zamówionego towaru. Wysyłka nastąpi możliwe jak najszybciej od momentu otrzymania tej informacji.

Czy mogę wcześniej spłacić kredyt?
Tak. W celu dokonania wcześniejszej spłaty kredytu należy skontaktować się z bankiem, który sfinansował zakup i poinformować o zamiarze wcześniejszej spłaty lub zapoznać się z informacjami umieszczonymi w umowie kredytowej zawartej z Bankiem.

Co to są Raty przez Internet?
Raty przez Internet to możliwość sfinansowania zakupów kredytem ratalnym bez wychodzenia z domu. Wybierając ten sposób płatności, samodzielnie wypełniasz wniosek ratalny, nawet do 2 minut możesz otrzymać decyzję Banku. Podpisanie umowy kredytu odbywa się przez Internet bez udziału kuriera. Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę. Wniosek jest ważny i można go wypełnić w przeciągu 48 godzin od momentu otrzymania go z Banku na wskazany adres email. O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.

Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące Raty przez Internet?
Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora). Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Credit Agricole Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 354 95 53 (koszt zgodnie z taryfą operatora). Jeśli napotkałeś trudności lub masz dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 664999933 (poniedziałek - piątek 9:00 – 17:00) lub z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego albo pisząc bezpośrednio na adres: pomoc@proline.pl