W ostatnim tygodniu lipca drzwi Akademii IT przekroczy Przemysław Biel z Synology, który opowie o tym, że klient nie zawsze ma rację i o tym by sprzedawać to czego klient potrzebuje a nie koniecznie to czego chce. To odwieczny dylemat wielu firm, nie tylko z branży IT: czy polskie firmy mają własny system wartości biznesowych i potrafią budować dialog technologiczny z klientem.
Może polskie firmy często są po prostu "przepychaczami pudełek" ? ("en. box mover" - częste określenie firm w IT sprzedających hurtowo rozwiązania wielu producentów, bez budowania procesu sprzedaży czy dłuższych relacji z klientem, czasami też na dość niskich marżach).
Przemysław, jako osoba z ponad 15-letnim doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim podzieli się z Wami swoją wiedzą i powie Wam:
jak budować właściwe i długoterminowe relacje z klientem
czym jest skuteczny up selling i cross selling - czyli, że można sprzedawać więcej (i mądrzej)
Ponieważ będzie to 10-ty podcast w Akademii IT, z tej okazji Synology przygotowało dla wszystkich uczestników Akademii IT niespodziankę z Proline!