20 sierpnia 2018 zaprezentowano kartę GeForce RTX 2080, pierwszą na świecie kartę graficzną, zdolną do obsługi śledzenia promieni w grach w czasie rzeczywistym. Ray Tracing, zasilany przez dedykowane rdzenie RT, zapewnia wciągające, realistyczne oświetlenie i odbicia a technologia NVIDIA DLSS już od paru lat korzystając z mocy AI podnosi wydajność w grach. 5 lat później, świętujemy ważny kamień milowy dla graczy i twórców. Ponad 500 gier i aplikacji jest #RTXON!
Bądź na bieżąco z technikami RTX
- Star Wars Outlaws zadebiutuje w tym roku z techniką DLSS 3 i efektami opartymi na ray tracingu
- Black Myth: Wukong oraz Naraka: Bladepoint otrzymają pełny ray tracing oraz wsparcie techniki NVIDIA DLSS 3.5
- Portal with RTX, czyli odświeżona wersja klasycznej gry od Valve z pełnym ray tracingiem otrzymała wsparcie technik DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction oraz RTX IO. Bezpłatna aktualizacja jest już dostępna do pobrania
- Diablo IV otrzyma 26 marca aktualizację wprowadzająca do gry ray tracing
- The First Berserker: Khazan, Sengoku Destiny oraz Outcast - A New Beginning dołączają do listy ponad 500 gier i aplikacji z technikami RTX
- Technika DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction pojawi się wkrótce w publicznej wersji beta narzędzia NVIDIA RTX Remix