InsERT Rewizor nexo PRO - rozszerzenie na następne 1 stanowisko
InsERT Rewizor nexo PRO - rozszerzenie na następne 1 stanowisko
Kliknij, aby wyświetlić duże zdjęcia produktu
SKU: INS_REW_NP_R1
EAN:
Wersja: Dystrybucja elektroniczna
Język: Polski
InsERT Rewizor nexo PRO - rozszerzenie na następne 1 stanowisko
Najważniejsze cechy
- Rozszerzenie do Insert Rewizor nexo PRO
- Rozszerzenie o 1 stanowisko
- Płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
Rewizor nexo PR
O to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.Rewizor nexo PRO
Rewizor nexo PRO
Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO:
obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do "13. miesiąca";
elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych na potrzeby kontroli skarbowej;
wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
komunikacja z klientami, pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Sfera dla Rewizora - możliwość dodawania własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
tworzenie kartotek księgowych filtrowanych po polach własnych;
definiowalne transakcje VAT;
definiowanie własnych typów amortyzacji;
obsługa magazynu walut - ewidencja i rozliczanie ruchu środków pieniężnych na kontach rachunków walutowych;
sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków;
ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD);
kompensaty wielowalutowe;
rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;
pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
Cechy produktu
| Wersja | Dystrybucja elektroniczna | ||
| Język | Polski | ||
| Producent | InsERT | ||
| Kod | INS_REW_NP_R1 | ||
| SKU | INS_REW_NP_R1 | ||
| Gwarancja producenta | 12 miesięcy |
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
sprzedaz@insert.com.pl
Opinie Klientów
PROLINE S.A. nie gwarantuje, że zamieszczone opinie pochodzą od osób, które zakupiły lub używały dany produkt.
Masz ten produkt?
Dodaj pierwszą opinię: InsERT Rewizor nexo PRO - rozszerzenie na następne 1 stanowiskoRaty
Znajdź produkt, który spełnia Twoje oczekiwania, dodaj go do koszyka. Następnie, podczas finalizacji zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru płatności ratalnej, co pozwoli Ci na rozłożenie kosztów na dogodne raty w preferowanym przez Ciebie banku. Upewnij się, że Twój PESEL nie jest zablokowany w aplikacji mObywatel 2.0.
Po zakończeniu procesu składania zamówienia, otrzymasz na podany e-mail wiadomość z linkiem do wniosku kredytowego. W formularzu będziesz musiał podać informacje osobowe, dane dotyczące Twojego zatrudnienia oraz inne istotne informacje finansowe, co zajmie Ci tylko kilka minut, ale jest niezbędne dla udzielenia kredytu przez bank.
Po pomyślnym złożeniu wniosku kredytowego, otrzymasz instrukcje dotyczące zawarcia umowy, a Ty będziesz mógł zdecydować, czy wolisz, aby kurier dostarczył Ci dokumenty osobiście, czy też chcesz skorzystać z opcji zawarcia umowy online, która pozwala na szybkie i wygodne sfinalizowanie formalności bez wychodzenia z domu.
Jeśli zdecydowałeś się na kuriera, dokumenty zostaną dostarczone do Twoich drzwi, natomiast w przypadku opcji online wystarczy kilka kliknięć, aby zakończyć proces. Po pomyślnym podpisaniu umowy, możesz wreszcie cieszyć się swoimi nowymi zakupami z Proline.pl, mając pewność, że korzystasz z elastycznych warunków płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Jeśli preferujesz odbiór osobisty, w wypełnieniu wniosku pomoże Ci doradca w salonie.








