Niedawno dowiedzieliśmy się dzięki serwisowi Videocardz, że NVIDIA zaimplementuje w swoim oprogramowaniu filtry przetwarzania końcowego ReShade. Integracja odbędzie się za pośrednictwem GeForce Experience i technologii NVIDIA Freestyle. Pojawiło się obecnie kilka kolejnych informacji na ten temat.
Dostaniemy łącznie ponad 30 filtrów Reshade dla gier konkurencyjnych. NVIDIA będzie oferować określony podzbiór filtrów ReShade, które można włączyć dla gier konkurencyjnych i niekonkurencyjnych. Jest to oczywiście wymóg, ponieważ rywalizujący gracze mogliby wykorzystać dla swojej przewagi filtry przeznaczone do użycia w trybie dla jednego gracza, przy okazji ryzykując otrzymaniem bana za ich używanie.
W przypadku gier konkurencyjnych NVIDIA będzie obsługiwać 14 filtrów FreeStyle i ponad 30 filtrów ReShade. Liczba ta zmieni się w przypadku niekonkurencyjnych tytułów, ponieważ NVIDIA celuje w ponad 70 filtrów dostępnych w tego typu grach.
Ponadto NVIDIA zezwoli na stosowanie WSZYSTKICH filtrów ReShade za pośrednictwem Ansel (technologii, która pozwala uchwycić ciekawe chwile w twoich ulubionych grach).
Dostaniemy łącznie ponad 30 filtrów Reshade dla gier konkurencyjnych. NVIDIA będzie oferować określony podzbiór filtrów ReShade, które można włączyć dla gier konkurencyjnych i niekonkurencyjnych. Jest to oczywiście wymóg, ponieważ rywalizujący gracze mogliby wykorzystać dla swojej przewagi filtry przeznaczone do użycia w trybie dla jednego gracza, przy okazji ryzykując otrzymaniem bana za ich używanie.
W przypadku gier konkurencyjnych NVIDIA będzie obsługiwać 14 filtrów FreeStyle i ponad 30 filtrów ReShade. Liczba ta zmieni się w przypadku niekonkurencyjnych tytułów, ponieważ NVIDIA celuje w ponad 70 filtrów dostępnych w tego typu grach.
Ponadto NVIDIA zezwoli na stosowanie WSZYSTKICH filtrów ReShade za pośrednictwem Ansel (technologii, która pozwala uchwycić ciekawe chwile w twoich ulubionych grach).
Integracja filtrów NVIDIA ReShade | ||||
---|---|---|---|---|
NVIDIA Freestyle | NVIDIA Ansel | |||
Filtrów | Gry konkurencyjne | Nie konkurencyjne | > 650 gier (Bez SDK) | > 80 gier (z SDK) |
NVIDIA Freestyle | 14 Filtrów | 14 Filtrów | 16 Filtrów | 16 Filtrów |
Oficjalny ReShade | 30 Filtrów | 70 Filtrów | 30 Filtrów | 70 Filtrów |
Własny ReShade | Brak wsparcia | Wszystkich filtrów (160 tytułów) | Brak wsparcia | ANY Filtrów |
Integracja będzie tak prosta, jak upuszczenie pliku do katalogu Ansel i włączenie nowego filtru w menu nakładki Ansel lub Freestyle.
Dokument, który posiadamy, nie wspomina o żadnych ograniczeniach dotyczących GPU. Nie zawiera też oficjalnych filtrów. Aby wyświetlić listę gier obsługiwanych przez Freestyle, odwiedź ten adres (i wybierz Freestyle lub Ansel z menu rozwijanego).