Dostaniemy łącznie ponad 30 filtrów Reshade dla gier konkurencyjnych. NVIDIA będzie oferować określony podzbiór filtrów ReShade, które można włączyć dla gier konkurencyjnych i niekonkurencyjnych. Jest to oczywiście wymóg, ponieważ rywalizujący gracze mogliby wykorzystać dla swojej przewagi filtry przeznaczone do użycia w trybie dla jednego gracza, przy okazji ryzykując otrzymaniem bana za ich używanie.
W przypadku gier konkurencyjnych NVIDIA będzie obsługiwać 14 filtrów FreeStyle i ponad 30 filtrów ReShade. Liczba ta zmieni się w przypadku niekonkurencyjnych tytułów, ponieważ NVIDIA celuje w ponad 70 filtrów dostępnych w tego typu grach.
Ponadto NVIDIA zezwoli na stosowanie WSZYSTKICH filtrów ReShade za pośrednictwem Ansel (technologii, która pozwala uchwycić ciekawe chwile w twoich ulubionych grach).
Integracja filtrów NVIDIA ReShade | ||||
---|---|---|---|---|
NVIDIA Freestyle | NVIDIA Ansel | |||
Filtrów | Gry konkurencyjne | Nie konkurencyjne | > 650 gier (Bez SDK) | > 80 gier (z SDK) |
NVIDIA Freestyle | 14 Filtrów | 14 Filtrów | 16 Filtrów | 16 Filtrów |
Oficjalny ReShade | 30+ Filtrów | 70+ Filtrów | 30+ Filtrów | 70+ Filtrów |
Własny ReShade | Brak wsparcia | Wszystkich filtrów (160 tytułów) | Brak wsparcia | ANY Filtrów |
Integracja będzie tak prosta, jak upuszczenie pliku do katalogu Ansel i włączenie nowego filtru w menu nakładki Ansel lub Freestyle.
Dokument, który posiadamy, nie wspomina o żadnych ograniczeniach dotyczących GPU. Nie zawiera też oficjalnych filtrów. Aby wyświetlić listę gier obsługiwanych przez Freestyle, odwiedź ten adres (i wybierz Freestyle lub Ansel z menu rozwijanego).