Niedawno dowiedzieliśmy się dzięki serwisowi Videocardz, że NVIDIA zaimplementuje w swoim oprogramowaniu filtry przetwarzania końcowego ReShade. Integracja odbędzie się za pośrednictwem GeForce Experience i technologii NVIDIA Freestyle. Pojawiło się obecnie kilka kolejnych informacji na ten temat.

Dostaniemy łącznie ponad 30 filtrów Reshade dla gier konkurencyjnych. NVIDIA będzie oferować określony podzbiór filtrów ReShade, które można włączyć dla gier konkurencyjnych i niekonkurencyjnych. Jest to oczywiście wymóg, ponieważ rywalizujący gracze mogliby wykorzystać dla swojej przewagi filtry przeznaczone do użycia w trybie dla jednego gracza, przy okazji ryzykując otrzymaniem bana za ich używanie.

W przypadku gier konkurencyjnych NVIDIA będzie obsługiwać 14 filtrów FreeStyle i ponad 30 filtrów ReShade. Liczba ta zmieni się w przypadku niekonkurencyjnych tytułów, ponieważ NVIDIA celuje w ponad 70 filtrów dostępnych w tego typu grach.

Ponadto NVIDIA zezwoli na stosowanie WSZYSTKICH filtrów ReShade za pośrednictwem Ansel (technologii, która pozwala uchwycić ciekawe chwile w twoich ulubionych grach).

Integracja filtrów NVIDIA ReShade
NVIDIA FreestyleNVIDIA Ansel
Filtrów
Gry konkurencyjneNie konkurencyjne> 650 gier (Bez SDK)> 80 gier (z SDK)
NVIDIA Freestyle14 Filtrów
14 Filtrów
16 Filtrów
16 Filtrów
Oficjalny ReShade30 Filtrów
70 Filtrów
30 Filtrów
70 Filtrów
Własny ReShadeBrak wsparcia
Wszystkich filtrów (160 tytułów)
Brak wsparcia
ANY Filtrów

Integracja będzie tak prosta, jak upuszczenie pliku do katalogu Ansel i włączenie nowego filtru w menu nakładki Ansel lub Freestyle.

Dokument, który posiadamy, nie wspomina o żadnych ograniczeniach dotyczących GPU. Nie zawiera też oficjalnych filtrów. Aby wyświetlić listę gier obsługiwanych przez Freestyle, odwiedź ten adres (i wybierz Freestyle lub Ansel z menu rozwijanego).