Neoznaczek, czyli znak opłaty pocztowej kupowany przez internet i drukowany na biurowej lub domowej drukarce, to główny produkt internetowej platformie Poczty Polskiej - Envelo.pl. Teraz opłacimy nimi także przesyłki zagraniczne.

Sprzedaż neoznaczka, głównego produktu Envelo, przekroczyła już granicę 4 milionów sztuk. Teraz neoznaczkiem można opłacić również korespondencję wysyłaną za granicę. Codziennie z Polski w świat wysyła się kilkadziesiąt tysięcy listów. To okazja do promocji Polski i polskich przedsiębiorców na neoznaczkach z autorską grafiką. Z zagranicy można natomiast nadać neolist lub neokartkę (usługi dostępne na www.envelo.pl) do Polski bez ponoszenia wysokich opłat za przesyłkę międzynarodową - obie usługi gwarantują dostarczenie przesyłki do każdego miejsce w Polsce już od 1,75 zł brutto.

Nowy design neoznaczka z własną grafiką lub zdjęciem


Nowa propozycja Envelo to neoznaczek personalizowany. Taka wersja produktu to rozwiązanie dla klientów biznesowych, dla których liczą się profesjonalizm i dobry wizerunek. Na neoznaczku spersonalizowanym klient może umieścić logo swojej firmy lub zdjęcia produktów.

Klienci cenią sobie nie tylko łatwość zakupów online, lecz także oryginalność i estetykę wysyłanej korespondencji. Ciekawie zaprojektowany znaczek zyskuje wartość dodaną
- wyjaśnia Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i marketingu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, operatora platformy Envelo

Oferowane przez Envelo rozwiązanie to między innymi możliwość włączenia biznesu w działania na rzecz rozwoju społeczności lokalnych. Neoznaczek z grafiką przedstawiającą siedzibę lub region w którym działa firma to atrakcyjna forma promocji biznesu i regionu. Oferta usług spersonalizowanych dostępna jest także dla klientów indywidualnych. Dzięki personalizacji można nadać neoznaczkom niepowtarzalny charakter i tym samym podkreślić swoje emocje, dodając np. fotografię z wakacji.

W sprzedaży dostępne są także neoznaczki z grafikami oferowanymi w galerii na platformie Envelo. Obrazy posegregowane są alfabetycznie, według kategorii lub według popularności. Użytkownicy mogą wybrać grafiki zarówno kolorowe, jak i czarno-białe.

[Łukasz Szewczyk]