Komórkowa sieć Play rozszerza portfolio usług dodatkowych. Nowa usługa "gdzie jest Auto?" to propozycja dla klientów, którzy chcą chcą wiedzieć, co dzieje się z ich samochodami.

Dzięki małemu urządzeniu umieszczanemu w samochodowym gnieździe OBDII użytkownicy usługi "Gdzie jest Auto?" otrzymują natychmiastowy dostęp do aktualnej pozycji pojazdu, historii lokalizacji i prędkości. Wszystko odbywa się poprzez aplikację na Androida, Windows Phone, iOS lub przez stronę WWW.

Usługa to także monitoring auta z notyfikacjami. Po wybraniu odpowiedniej opcji użytkownik zostanie zaalarmowany, gdy auto bez jego wiedzy się przemieści (np. zostanie odholowane lub skradzione) lub gdy kierujący, któremu wypożyczono samochód przekroczy ustaloną prędkość.
Istnieje także możliwość otrzymywania wskazówek dojścia do auta pozostawionego na dużym parkingu oraz szybkiego udostępnienia lokalizacji bliskim jadąc samotnie.

Usługa dostępna jest dla wszystkich abonentów Play (także dla Play na Kartę i Play Internet) i kosztuje 4,92 zł tygodniowo. Jednorazowy koszt urządzenia lokalizującego to 299 zł. Istnieje możliwość darmowego testowania usługi przez okres 14 dni.

[Łukasz Szewczyk]