Jaki czas temu Google prze陰czy這 YouTube z flasha domy郵nie na HTML5, a teraz robi kolejny krok, kt鏎y jest pstryczkiem w nos dla technologii Adobe.

Firma z Mountain View poinformowa豉 na Google+, 瞠 zaczyna konwertowa reklamy oparte na flashu do formatu zgodnego z HTML5. Ruch ten jest przede wszystkim bardzo istotny z punktu widzenia rynku urz康ze mobilnych, na przyk豉d iPhone'闚, gdzie Flash Player nie jest obecny. W ten spos鏏 reklamodawcy b璠 mogli dotrze z w豉snymi reklamami do znacznie wi瘯szej ilo軼i u篡tkownik闚.

W zesz造m roku udost瘼niono narz璠zia, kt鏎e umo磧iwia造 reklamodawcom przygotowywanie kopii reklam w HTML5, gdy te tworzone by造 we flashu. Teraz proces ten odbywa si automatycznie, gdy reklamy uploadowane s za pomoc narz璠zi Google AdWords lub innych.