Intel Graphics ogłosił ostatnio więcej szczegółów na temat nadchodzącej linii kart graficznych Arc. W poście na blogu wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. produktów i rozwiązań graficznych firmy Intel, Rogera Chandlera, dowiadujemy się o niektórych funkcjach przetaktowywania nadchodzących kart graficznych Arc.
Linia kart graficznych Intel Arc została zaprojektowana, aby spełnić marzenie Intela o tworzeniu wysokowydajnych, dedykowanych układów graficznych i zapewnić konsumentom oderwanie się od obecnego duopolu rynku GPU, gdzie oczywiście dominują AMD i NVIDIA. Premiera pierwszych układów Arc ma nastąpić w pierwszym kwartale 2022 roku, a Intel już teraz intensywnie koncentruje się na zapewnieniu odpowiedniego oprogramowania i funkcji, takich jak chociażby technologia supersamplingu XeSS, która ma konkurować z technologią AMD FidelityFX Super Resolution i NVIDIA DLSS.
"Wielu graczy jest również twórcami, więc opracowujemy solidne możliwości przechwytywania, które wykorzystują nasz potężny sprzęt do kodowania. Obejmują one wirtualną kamerę ze wspomaganiem AI i nagrywane najciekawszych momentów gry, które pozwalają zachować najlepsze chwile" mówi Roger Chandler dodając przy tym, że "Integrujemy nawet elementy sterujące podkręcaniem w interfejsie sterowników, aby zapewnić entuzjastom narzędzia, których potrzebują, aby wykorzystać sprzęt do granic ich możliwości".
Linia kart graficznych Intel Arc została zaprojektowana, aby spełnić marzenie Intela o tworzeniu wysokowydajnych, dedykowanych układów graficznych i zapewnić konsumentom oderwanie się od obecnego duopolu rynku GPU, gdzie oczywiście dominują AMD i NVIDIA. Premiera pierwszych układów Arc ma nastąpić w pierwszym kwartale 2022 roku, a Intel już teraz intensywnie koncentruje się na zapewnieniu odpowiedniego oprogramowania i funkcji, takich jak chociażby technologia supersamplingu XeSS, która ma konkurować z technologią AMD FidelityFX Super Resolution i NVIDIA DLSS.
"Wielu graczy jest również twórcami, więc opracowujemy solidne możliwości przechwytywania, które wykorzystują nasz potężny sprzęt do kodowania. Obejmują one wirtualną kamerę ze wspomaganiem AI i nagrywane najciekawszych momentów gry, które pozwalają zachować najlepsze chwile" mówi Roger Chandler dodając przy tym, że "Integrujemy nawet elementy sterujące podkręcaniem w interfejsie sterowników, aby zapewnić entuzjastom narzędzia, których potrzebują, aby wykorzystać sprzęt do granic ich możliwości".