Sklep KomputerowySklep komputerowy od 1993

 
KonfiguratorKontaktKoszyk
Logowanie i rejestracja
  • Informacje
    • Informacje o firmie
    • Bank - numer konta
    • Moje zamówienia i rezerwacje
    • Certyfikaty
    • Oferty pracy
    • Paczkomaty InPost
    • Zaufane Opinie Ceneo
    • Raty w ProLine
    • Punkty selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
    • Elektronika to nie odpady komunalne
    • Deklaracja dostępności
  • Promocje
    • Aktualne Promocje
    • Wyprzedaże
    • Nowości
    • Bestsellery
    • Elektroniczna Dystrybucja
    • Ceny Internetowe
    • Darmowa Wysyłka
    • Produkty w Dostawie
    • Najlepiej oceniane
  • Regulamin
    • Regulamin
    • Jak kupować
    • Sposoby dostawy i koszty
    • Jak odebrać paczkę
    • Dokumenty
    • Kody promocyjne
    • Polityka Prywatności
    • Koszty gospodarowania odpadami
    • Instytucje publiczne
  • Serwis
    • Kalkulator mocy zasilacza
    • Warunki gwarancji
    • Zgłoszenie reklamacyjne
    • Punkty Serwisowe RMA
    • Naprawa Notebooków
    • Gwarancja producenta
    • Formularz zwrotu towaru
    • Częste pytania (FAQ)
    • GPSR
  • Konfigurator
    • Konfigurator PC
    • Biblioteka konfiguracji
    • Najpopularniejsze podzespoły
    • Konfiguracje zestawów
  • Kontakt
    • Kontakt - Adresy
    • Kontakt - Pracownicy
  • Komputery gamingowe
  • Hurt

Polecane

Sklep w Gliwicach nieczynny we wtorek 31 stycznia 2023Wejdź do gry z monitorami Gigabyte!Kingston FURY Beast DDR4 RGB Special EditionKingston FURY Renegade SSD z radiatoremNadchodzą (nadlatują?) latające samochodyHakerzy wyłączyli obserwatorium ALMAAkcjonariusze META chcą odejścia Marka Zuckerberga?Amazon poprosi o pomoc Elona Muska i jego SpaceX?NVIDIA RTX 4090 przetestowany w 3DMarkNa rynku wtórnym pokazał się Radeon RX 6700 XL. Ktoś słyszał o tej karcie?FAQ - Jaki zasilacz do kart graficznych NVIDIA RTX 4000?Noctua potwierdza kompatybilność chłodzeń z AMD AM5

Kategorie produktów

Nowości Okazje Bestsellery
Podzespoły PC
Podzespoły PC
Peryferia PC
Peryferia PC
Komputery stacjonarne
Komputery stacjonarne
Laptopy
Laptopy
Smartfony Tablety
Smartfony Tablety
Strefa gamingu
Strefa gamingu
Oprogramowanie
Oprogra- mowanie
Akcesoria i eksploatacja
Akcesoria i eksploatacja
Dom i remont
Dom i remont
Lifestyle
Lifestyle
Sieci i NAS
Sieci i NAS
Outlet i oferty specjalne
Outlet i oferty specjalne
  • Komputery
Chłodzenie do komputeraChłodzenie do komputera
Dyski twarde i akcesoriaDyski twarde i akcesoria
Karty graficzneKarty graficzne
Karty muzyczneKarty muzyczne
Napędy optyczne i inneNapędy optyczne i inne
Obudowy do komputeraObudowy do komputera
Pamięci RAMPamięci RAM
Procesory CPUProcesory CPU
Płyty głównePłyty główne
Usługi i gwarancjeUsługi i gwarancje
Zasilacze do komputeraZasilacze do komputera
ZenPC

Strefa Marek

ASUSTOR ZENPC
Kingston Xiaomi
Mamibot Western Digital
Aerocool be+quiet%21
ADATA Microsoft
MSI Gigabyte
AMD Corsair
Seasonic QNAP
InsERT Nitro Concepts

 

Jesteś tutaj: ProLine.pl » Polecane » Jaka jest jakość internetu w UPC? Operator publikuje wyniki pomiaru parametrów usług
 Data: 2015-04-01 

Jaka jest jakość internetu w UPC? Operator publikuje wyniki pomiaru parametrów usług

Źródło: media2.pl


  • Wszystko na temat Internetu w sklepie ProLine
  • Wszystko na temat Telekomunikacji w portalu ProLine
Uważasz ten news za ciekawy? Udostępnij go innym!

Dodaj do FacebookaDodaj do Twitter+ Wykop.pl

Wstecz  

Opinie, komentarzeJaka jest jakość internetu w UPC? Operator… - Recenzje, opinie i komentarze

Ocena: Ocena: 4.53 4.53 / 6 - 17 opinii
Paulek · Co do czasu się nie zgodzę ostatnio czekałem 15 minut ! byłem 120 w kolejce jakiś żart
1 Kwiecień 2015 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Lukasz · Przez kilka lat korzystałem z oferty upc będąc na studiach w gdańsku. Teraz nie mam takiej możliwości, bo upc jest jakieś 100-150km ode mnie :(( Tak czy inaczej polecam każdemu, zero problemów. Jedna, może dwie awarie się trafiły przez 4 lata. Prędkość/cena znakomite, pingi niskie, praktycznie 24/7/365.
/ p.s. pod chrome'em rozjeżdża się Wam ostatni radio button przy ocenie :P /

1 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Radek · na połączenie z infolinią zawsze czekam ponad 20 minut. Internet i telefon działają świetnie. Za to z telewizją są problemy, wieczne stopklatki i rwanie obrazu ( najczęściej Polsat HD) - dramat
2 Kwiecień 2015 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Ca\. \. cuszki · Mam tv/internet/tel w UPC od prawie czterech lat. Pracuję online, więc w tygodniu przez osiem godzin chcąc nie chcąc, testuje łącze i ten test wypada 10/10, szybkość pełna, ping świetny no i najważniejsze, niemal całkowity brak awarii, przez ten czas jedna awaria której czas usunięcia był dłuższy niż 12 godzin i raz na dwa trzy miesiące 10- 15 minutowe braki... jak dla mnie jest świetnie. Co do TV to najwyżej 3/10, dekoder/nagrywarka tragedia co kilka dni nura trzeba dawać by zresetować, trzy razy wymieniany. Natomiast relacja klientem 0/10 jakieś jaja , dwa razy zmieniał się regulamin ( zmiana w usłudze wraz ze zmianą ceny ) i dwukrotnie nie powiadomiono mnie na czas o tym, wszystkie faktury dostaję wyłącznie na @, UPC potrafią spamić po wszystkich mich skrzynkach @, nowym rachunkiem dają po oczach na dekoderze a z info o zmianie nie potrafią dotrzeć, panienka z BOK twierdzi że UPC wysłało info tradycyjną pocztą, tyle że moi znajomi z bloku, którzy mają UPC również nie dostali żadnego listu ani @... Czy to jest przypadek, sami oceńcie.
2 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Mife · @Radek: To może masz uszkodzony dekoder/kabel antenowy, bądź połączenie gdzieś po drodze jest wadliwe. Jeżeli masz takie problemy, dzwoni się na infolinię, zgłasza i przyjeżdża monter. U mnie po takiej interwencji wymienili dekoder Mediabox i zmienili tzw. beczkę w skrzynce na korytarzu, bo była wadliwa. Wystarczy zadzwonić a nie pisać tutaj, że są problemy.
2 Kwiecień 2015 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
Slawek · przez 3 lata prawie zero problemow - na infolinie dzwoniłem moze dwa razyw tym okresie raz spalil mi sie zasilacz a innym razem cos z dekoderem ale obie sprawy blyskawicznie zalatwione - internet zawsze smiga na 95~100% przepustowosci super ssprawa zarowno upload jak i download !
3 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Alleluja · a do mnie dzwonili, czy chcę HBO - mówię NIE - no to mi dali...
3 Kwiecień 2015 · Niska OCENA: 1Ocena: 2
NORBI1 · Ja mam UPC już z siedem lat. Również mogę chwalić telefon i internet. Z telewizją już nie jest tak różowo. Jedynie pakiety programowe. Sam odbiór pozostawia wiele do życzenia. W ciągu półtora roku mam już siódmy lub ósmy dekoder. A dzwonię do nich stosunkowo często. I co z tego. Przyjeżdżają, popatrzą, pokombinują z kablami filtrami, wymienią dekoder, a i tak jest bez zmian. Rwanie obrazu może nie często ale pikselizacja to już nagminna sytuacja. Już nawet kable wszystkie mam nowe po wierzchu puszczone żeby był do nich dostęp. To też nic nie dało. Reasumując telefon i internet OK. Telewizja nie koniecznie.
3 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Michał · @Radek: Sprawdź kabel HDMI, bo takie objawy jak piszesz mogą być spowodowane słabą jakością właśnie kabla.
3 Kwiecień 2015 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Radek · Problem jest globalny. Znajomi mają to samo w Wałbrzychu i Dzierżoniowie. Kabel hdmi jest ok. Parametry sygnału w normie. Mam 2 dekodery. Cisco i pace. Na obu to samo. Na infolinię nie mam ochoty dzwonić bo problem dotyczy praktycznie tylko Polsatu hd. Niech się wypowie ktoś z Wałbrzycha.
3 Kwiecień 2015 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
LTE · A ja właśnie z UPC zrezygnowałem i nie chce mieć z nimi nic do czynienia. Jakość obsługi dno mi chcieli wcisnąć 2-gi internet tylko z 5 zł pytałem się po co Pan miło poinformował, że będę miał backup - śmieszne nie. Czekanie na infolinii to przemnóżcie razy 5.
3 Kwiecień 2015 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Grzegorz · Miałem duże problemy z wizją i internetem przez pewien czas. Okazało się że sąsiad wpinał się w kabel na tak zwaną igłę :). Wymienili kabel i jest ok, ale jedyne co mogli by poprawić to pingi w grach.
3 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Zenek · Stop klatki skąd ja to znam, jak się zrobi w piątek to do poniedziałku zapomnij na kilku programach no i brak sygnału ale to różnie jak nie jedynka to inny na kilka minut.To jest firma usługowa nawet w dni wolne powinno wszystko grać, atu klops oszczędności czy brak ludzi ?.
4 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 4Ocena: 5
Mariusz · Mam neta na firmę i wszystko śmiga od kilku lat. Polecam.
4 Kwiecień 2015 · Średnia OCENA: 3Ocena: 4
Piotr Cynglowsky · @LTE: za 5 zł miesięcznie? drugi o tej samej przepustowości co pierwszy? ja bym brał w ciemno. masz ekstra końcówkę na upload bez zapychania podstawowego łącza albo spinasz obie w karte sieciową (jesli masz taką która pozwala na podpięcie 2 linii) i lecisz na 2x szybszym necie.
5 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Zenek · Dziś drugie święto od piątku stop klatka na 13ulicy i co do jutra beak ludzi chyba że na ul. Białogardzkiej 6 w Bydgoszczy tak się dzieje. Zgłaszałem to już kilka razy i co i nic pozdrawiam firme.
6 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6
Przemo · Tylko UPC nic więcej o każdej porze dnia i nocy 250/20 Mb/s jest równo, pobieranie plików 31MB/s i wysyłanie 2, 7MB/s zawsze, ale sprzęt oczywiście musi spełniać warunki i co najważniejsze sam użytkownik :D, oczekiwanie na połączenie z infolinią to norma że czasami kilkanaście minut jak mają dużo chętnych :) ja sobie dzwonię w południe i jest git bo wiadomo, że mniejszy ruch wtedy ; )
9 Kwiecień 2015 · Wysoka OCENA: 5Ocena: 6

Dodaj kolejny komentarz:



Ocena:
                  







  Oficjalne odpowiedzi ProLine są oznaczone innym kolorem i ikoną  Zobacz regulamin komentarzyZasady umieszczania komentarzy

Obsługa sklepu internetowego ProLine zastrzega sobie prawo do nie umieszczenia całości lub części komentarzy. W szczególności nie zostaną umieszczone opinie zawierające wulgaryzmy, obrażające osoby, narodowości, religie, zawierające informacje niesprawdzone lub obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby. Ponadto nie zostaną zamieszczone komentarze zawierające adresy e-mail i www, zawierające dane teleadresowe, zawierające uwagi skierowane do obsługi sklepu ProLine, a także zawierająca rażące błędy ortograficzne. Opinia wysłana wielokrotnie opublikowana będzie tylko raz.
Copyright © 2002-2025 by ProLine.     Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij /  Close

Newsletter ProLine

Więcej o Newsletterze ProLine

Chcesz wiedzieć wszystko przed innymi?

Zapisz się do newslettera i nie pozwól, by coś cię ominęło!

Nie przegap żadnej promocji, zdobywaj kody rabatowe.

Otrzymuj informacje o okazjach i nowościach w ofercie.