Grupa Onet-RASP rozpoczęła współpracę z Rossem Sleightem, który dołączył do zespołu jako zewnętrzny konsultant i będzie zajmował się doradztwem strategicznym w obszarze mobile. Będzie również współpracował z zarządem Grupy przy planowaniu działań wspierających rozwój oferty mobilnej.

Równolegle Ross Sleight będzie wciąż pełnił funkcję Chief Strategy Officer'a w agencji SOMO, koncentrującej się na rynku mobilnym i cyfrowym.

- Ross Sleight to bez wątpienia jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie, który łączy wiedzę z wielu obszarów biznesowych i pomaga w tworzeniu unikalnych rozwiązań. Rozwój oferty mobilnej jest jednym z naszych największych wyzwań, dlatego chcemy czerpać wiedzę od najlepszych - powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Ross Sleight posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy z firmami z sektora nowych mediów, a od 5 lat specjalizuje się w działaniach z sektora mobile. Jako Chief Strategy Officer w agencji SOMO doradza na co dzień największym światowym firmom, takim jak Red Bull, Audi czy Universal Music.

Ross Sleight przez ostatnie lata tworzył i wspierał realizację strategii digitalowej dla m.in. Reuters, Sony, British Airways i The Independent.

[Łukasz Szewczyk]