Dfhxsdgstnj

Czy wspominaliśmy, że jest szybki? Pokryty stalą goliat może przyspieszyć od 0 do 60 mil na godzinę w zaledwie trzy sekundy.

To dziwny zwrot w marce GM Hummer, która niegdyś była niesławna z tego, że była jedną z najmniej wydajnych i wytwarzających najwięcej gazów cieplarnianych firm na rynku - daleka od jej elektrycznej iteracji.

W rzeczywistości Hummer EV jest tak wytrzymały, że jest w stanie przemierzać niektóre z najtrudniejszych krajobrazów - nawet poza Ziemią. Wariant Edition 1 jest pełen wywołań zwrotnych i odniesień do nierównego terenu Księżyca, co zauważył YouTuber Jack Nelson z kanału "JerryRigEverything".

"Podróże międzygalaktyczne i nieziemskie krajobrazy są inspiracją dla wystroju wnętrza o tematyce Lunar Horizon [Hummera EV]" - czytamy w oficjalnym opisie na stronie GM. Na obudowie głośników widać topograficzne linie Morza Spokoju, miejsca pierwszego załogowego lądowania na Księżycu 20 lipca 1969 r. W całym wnętrzu można zobaczyć odciski butów z czasów Apollo.

GM kieruje pojazd wprost do entuzjastów jazdy terenowej. Niektóre modele Hummer EV będą w stanie podnieść zawieszenie o sześć cali, uzyskując w sumie 16 cali prześwitu, aby poradzić sobie z najbardziej "ekstremalnymi sytuacjami terenowymi", w tym głazami lub głębokimi dolami.

Inna funkcja, zwana "trybem kraba", jest również przeznaczona do poruszania się po ciasnych przestrzeniach podczas jazdy w terenie, umożliwiając niezależne poruszanie się na boki wszystkich czterech kół. Niezwykle wąski skalny kanion ograniczający promień skrętu? Nie ma problemu.

Drghxdgsfbndn

Ciężarówka z pewnością nie jest również przeznaczona do pokonywania długich tras na autostradzie. 350 mil nie jest przełomowe, a kilka nadchodzących elektrycznych sedanów miażdży znacznik 400 mil na jednym ładowaniu.

Gigantyczna, podwójnie ułożona bateria w Hummer EV jest przeznaczona na 200 kilowatogodzin. Tesla Model S Long Range (wprawdzie znacznie mniejszy pojazd) może wycisnąć nieco ponad 400 mil z zaledwie 100 kilowatogodzin.

Dfrhsdgfshsrnhr

GM stawia jednak na szybkie ładowanie. Producent samochodów twierdzi, że ciężarówka może naładować się do 100 mil w zaledwie dziesięć minut - pełne ładowanie w mniej niż 40 minut - dzięki systemowi ładowania 800 V. Daje to imponującą szybkość ładowania 350 kW, szybszą niż doładowania Tesli "V3".

Pojazd wejdzie do produkcji pod koniec przyszłego roku i trafi do sprzedaży pod koniec 2022 roku. Tak wygląda mniej więcej czas dla konkurencyjnego Cybertruck Tesli, podobnie potężnego, całkowicie elektrycznego potwora.

Ale będzie sporo kosztować: cena zaczyna się od 79995 USD, za słabszy wariant z dwoma silnikami o nazwie EV2, który będzie dostępny dopiero wiosną 2024 r. Jeśli nie możesz się doczekać, aby go zdobyć, będziesz musiał zapłacić nieco ponad 112 000 USD za "Edition 1", który będzie pierwszym modelem Hummer EV, który trafi do sprzedaży jesienią 2021 roku.

Fghnjdcfhdmfhmfm

Model "EV3X" z trzema silnikami i wariant z dwoma silnikami o zwiększonej funkcjonalności, zwany "EV2X", będą dostępne odpowiednio jesienią 2022 r. i wiosną 2023 r.

W ofercie znajdzie się również 18-kamerowy system "Ultravision", który ostrzeże kierowcę o pieszych i pozwoli mu zobaczyć całe otoczenie. To ważne, biorąc pod uwagę ogromne rozmiary ciężarówki - pojazd jest tak szeroki, że potrzebuje trzech oddzielnych wycieraczek szyby przedniej obok siebie.

12-calowy ekran przekazuje kierowcy większość istotnych dla niego informacji. Będzie również prezentować imponującą grafikę związaną ze statusem ciężarówki dzięki współpracy firmy z Epic Games, twórcą przebojowej gry wideo "Fortnite" i wszechobecnego silnika Unreal Engine.