W filmie widzimy Ryana Shrouta, głównego stratega ds. wydajności w firmie Intel, grającego w Battlefield V w jakości Full HD, z wysokimi ustawieniami, osiągając około 30 klatek na sekundę przy użyciu interfejsu API DirectX 11. W tweecie Ryana czytamy, że "pierwszy raz" widział, jak Battlefield V "działa w ten sposób" podczas korzystania ze zintegrowanej grafiki, nawet jeśli używane sterowniki / oprogramowanie są wciąż w fazie rozwoju.

Imponująca, stabilna i lekka gra z grafiką Xe! Wczesne sterowniki, ale po raz pierwszy widzimy, jak ta gra działa na zintegrowanym systemie GFX. Więcej w tym roku! Wcześniejsze pogłoski sugerowały, że Xe iGPU w układach SoC Tiger Lake Intela będzie działać na tym samym poziomie co Nvidia MX350, choć w tym momencie jest to nadal spekulacja. W jednym z komentarzy, które otrzymał ten tweet, Shrout został zapytany, czy iGPU w tym systemie ma 96 EUs, na które odpowiedział. "Przepraszam, nie podaje żadnych innych szczegółów"

Ten tweet daje nam wgląd w to, co może osiągnąć dedykowana grafika Xe, i pamiętaj, że wciąż jest to bardzo wczesna wersja, więc mam nadzieję, że sytuacja ulegnie dalszej poprawie, ponieważ oprogramowanie i sterowniki są zoptymalizowane pod kątem sprzętu. Jak skomentował Ryan Shrout, dowiemy się więcej o Intel Tiger Lake "jeszcze w tym roku".