ProLine to samodzielna firma działająca na polskim rynku już od 1993 roku. Naszym celem jest jak najlepsze zaspokajanie potrzeb naszych klientów i powiększanie wachlarza dostępnych usług.

Jesteśmy dla Państwa partnerem potrafiącym coraz lepiej sprostać wymaganiom efektywnej dystrybucji produktów, usług i technologii informatycznych.

W 2006 roku firma ProLine została uznana za Gazelę Biznesu 2005 w ogólnopolskim rankingu najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw organizowanym przez dziennik "Puls Biznesu" oraz wywiadownię gospodarczą Coface Credit Poland.

Nasz sklep internetowy został dwukrotnie uznany przez tygodnik Wprost i portal Money.pl za jeden z najlepszych sklepów branży IT w kolejno latach 2005 i 2006.

Sklep ProLine zajął także drugie miejsce w rankingu najlepszych sklepów internetowych w kategorii komputery w rankingu przygotowanym przez miesięcznik Magazyn Internet.

Znając trudną sytuację niektórych klientów, którzy zakupili sprzęt komputerowy w firmach, które w wyniku kryzysu zbankrutowały.

Firma ProLine deklaruje pomoc w realizacji usług reklamacyjnych i serwisowych na większość produktów będących na gwarancji i zakupionych w polskiej dystrybucji.

Warunkiem jest posiadanie oryginału dowodu zakupu lub karta gwarancyjna - klient musi dostarczyć kopie niniejszych dokumentów!

Zalecamy wczesniejsze ustalenie czy dany produkt kwalifikuje sie do realizacji drogą mailową serwis.centrala@proline.pl

Klientów zapraszamy do każdego najbliższego oddziału ProLine, lub prosimy wysłanie paczki na swoj koszt to Serwisu Centralnego w Mirkowie k/Wrocławia.

Klient ponosi koszty logistyczne w wysokości 50 zł brutto, koszt transportu do klienta to 28 zł za pobraniem kurierem GLS. Wystawiamy faktury VAT.