Zgodnie z modelem biznesowym Small Cell as a Service zaprezentowanym na Mobile World Congress 2014, Ericsson dostarczy kompletne rozwiązanie: access pointy Wi-Fi, IP routery, switche Ethernetowe oraz zaplanuje, zaprojektuje i wdroży rozwiązanie. Usługa będzie następnie optymalizowana i utrzymywana przez firmę Ericsson.
Tysiące ludzi pojawia się na stadionie by oglądać Legię Warszawa w akcji i klub naturalnie chce by tak pozostało. Dzięki wdrożeniu pojemnej sieci Wi-Fi zapewnimy tłumom fanów na trybunach możliwość dzielenia się zdjęciami, tweetami, postami i mailami. Jednocześnie umożliwimy wprowadzenie dodatkowych usług, z których fani będą mogli korzystać za pomocą aplikacji mobilnej. Small Cell as a Service to model biznesowy, dzięki któremu możemy to wszystko zrobić w sposób najbardziej efektywny kosztowo- zapowiada Oliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce.
Razem z Legią Warszawa, pierwszym klubem sportowym podpisującym umowę typu Small Cell as a Service, Ericsson planuje zaprezentować liczne zalety płynące z posiadania obiektu zintegrowanego z internetem, czyli tzw. Connected Venue.
Umowa Legii z Ericssonem ma charakter sponsorski - Ericsson dołączy do grona partnerów Legii Warszawa.
[Łukasz Szewczyk]