Redaktorzy Wikipedii podjęli własnie decyzję o zakazie podawania serwisu Daily Mail jako źródła w artykułach zamieszczanych w serwisie. Jest to spowodowane wyjątkowo małą wiarygodnością portalu, dla którego publikacja fałszywych informacji to chleb powszedni.

Dla samego Daily Mail to raczej kiepska reklama. Trzeba zauważyć, że Wikipedia niezwykle rzadko decyduje się na tego rodzaju banicję. W oświadczeniu redaktorów możemy jednak przeczytać o serwisie:

ogólnie niewiarygodne i jego użycie jako źródło ma być zabronione, zwłaszcza gdy istnieją inne, bardziej wiarygodne serwisy

Decyzja ta poniesie za sobą konieczność wprowadzenia masy poprawek do artykułów zamieszczonych dotąd na Wikipedii. Szacuje się, że zmiany czekają aż 12 tysięcy haseł.