Rozmnożenie gadżetów w Orange to z pewnością zasługa wiosny. Podobnie jak wyostrzony dowcip Serca i Rozumu, którzy tym razem na swojej drodze spotykają Doktora Zająca obdarzonego licznym potomstwem.
Najnowsza kampania z udziałem pary popularnych bohaterów zachęca do zamawiania Neostrady i FunPacka. Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji, radiu i Internecie.

Osoby, które teraz zamówią Neostradę Fiber, Neostradę z Telewizją lub FunPack, będą mogły wybrać jeden z pięciu atrakcyjnych gadżetów za złotówkę: kamerę GO CLEVER, przenośny dysk Toshiba 500 GB, tablet 7 cali, drukarkę Canon lub nawigację GPS. Serce i Rozum, wprawieni przez wiosnę w doskonały humor, chcąc zwrócić uwagę widzów na ofertę Orange, wchodzą w dowcipny dialog z Doktorem Zającem. Błyskotliwa rozmowa wpisuje się w realizowaną od lat skuteczną i uhonorowaną wieloma nagrodami strategię, która odmieniła wizerunek naszego klienta i wpłynęła na wyniki sprzedaży
- powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat i sieci AtMedia. W przypadku Internetu bannery zachęcające do skorzystania z promocji pojawią się m.in. w serwisach: WP, Facebook, YouTube, Spotify i Gadu-Gadu.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Creative Director), Anna Cudna (Copywriter), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

[Łukasz Szewczyk]