InsERT Rachmistrz GT rozszerzenie
InsERT Rachmistrz GT rozszerzenie
Kliknij, aby wyświetlić duże zdjęcia produktu
SKU: RGT10P
EAN: 5904569405694
Wersja: Dystrybucja elektroniczna
Język: Polski
Kod producenta: RGT10P
InsERT Rachmistrz GT rozszerzenie na kolejnych 10 podmiotów (tylko dla biur rachunkowych)
Najważniejsze cechy
- Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- Rozbudowana obsługa wynagrodzeń
- Jakość marki InsERT
- Dystrybucja elektroniczna
- Rozszerzenie na kolejnych 10 podmiotów - tylko dla biur rachunkowych
Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT- system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT- system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
- prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
- prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
- rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
- naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
- obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
- wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
- integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).
Cechy produktu
| Wersja | Dystrybucja elektroniczna | ||
| Język | Polski | ||
| Kod producenta | RGT10P | ||
| Producent | InsERT | ||
| Kod | INS_RACH_GT_R10 | ||
| SKU | RGT10P | ||
| EAN | 5904569405694 | ||
| Gwarancja producenta | 12 miesięcy |
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
sprzedaz@insert.com.pl
Opinie Klientów
PROLINE S.A. nie gwarantuje, że zamieszczone opinie pochodzą od osób, które zakupiły lub używały dany produkt.
Masz ten produkt?
Dodaj pierwszą opinię: InsERT Rachmistrz GT rozszerzenie na kolejnych 10 podmiotów (tylko dla biur rachunkowych)Raty
Znajdź produkt, który spełnia Twoje oczekiwania, dodaj go do koszyka. Następnie, podczas finalizacji zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru płatności ratalnej, co pozwoli Ci na rozłożenie kosztów na dogodne raty w preferowanym przez Ciebie banku. Upewnij się, że Twój PESEL nie jest zablokowany w aplikacji mObywatel 2.0.
Po zakończeniu procesu składania zamówienia, otrzymasz na podany e-mail wiadomość z linkiem do wniosku kredytowego. W formularzu będziesz musiał podać informacje osobowe, dane dotyczące Twojego zatrudnienia oraz inne istotne informacje finansowe, co zajmie Ci tylko kilka minut, ale jest niezbędne dla udzielenia kredytu przez bank.
Po pomyślnym złożeniu wniosku kredytowego, otrzymasz instrukcje dotyczące zawarcia umowy, a Ty będziesz mógł zdecydować, czy wolisz, aby kurier dostarczył Ci dokumenty osobiście, czy też chcesz skorzystać z opcji zawarcia umowy online, która pozwala na szybkie i wygodne sfinalizowanie formalności bez wychodzenia z domu.
Jeśli zdecydowałeś się na kuriera, dokumenty zostaną dostarczone do Twoich drzwi, natomiast w przypadku opcji online wystarczy kilka kliknięć, aby zakończyć proces. Po pomyślnym podpisaniu umowy, możesz wreszcie cieszyć się swoimi nowymi zakupami z Proline.pl, mając pewność, że korzystasz z elastycznych warunków płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Jeśli preferujesz odbiór osobisty, w wypełnieniu wniosku pomoże Ci doradca w salonie.








