InsERT Licencja specjalna Subiekta 123
InsERT Licencja specjalna Subiekta 123
Kliknij, aby wyświetlić duże zdjęcia produktu
Wersja: Dystrybucja elektroniczna
Język: Polski
Okres trwania licencji: 12 mies
SKU: SGT123BR ESD
EAN:
Wersja: Dystrybucja elektroniczna
Język: Polski
Okres trwania licencji: 12 mies
InsERT Licencja specjalna Subiekta 123 dla InsERT GT 12 mies. - licencja dla biur rachunkowych
Najważniejsze cechy
- Licencja elektroniczna ESD przeznaczona specjalnie dla biur rachunkowych
- Pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi
- Aplikacja jest przystosowana i gotowa do obsługi JPK
Licencja specjalna Subiekta 123 dla InsERT GT - licencja dla biur rachunkowych
Po zakupie licencji specjalnej Subiekta 123 dla InsERT GT, biuro rachunkowe może bezpłatnie udostępnić program w wersji podstawowej swoim klientom, których obsługuje z wykorzystaniem programów InsERT GT.Licencja umożliwia udostępnienie Subiekta 123 klientom, których liczba odpowiada łącznej liczbie podmiotów zarejestrowanych w programach Rachmistrz GT i Rewizor GT używanych przez biuro, jednakże nie więcej niż 100.
Uwaga!
Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie numeru NIP Klienta końcowegoFaktury i paragony
Wystawienie faktury, czy paragonu zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund. Korzystasz z gotowych danych klientów i listy produktów wprowadzonych wcześniej w aplikacji. Wybierasz formę i termin płatności. Ewentualnie zaznaczasz odwrotne obciążenie. Dla wystawionych dokumentów możesz łatwo wygenerować pliki PDF i wysłać je bezpośrednio do klientów. W razie potrzeby możesz też dokonać ich korekty.
Faktury cykliczne
Wystawiasz regularnie takie same faktury? Możesz zdefiniować dla nich wystawianie faktur cyklicznych. W ten sposób dokumenty będą wystawiane automatycznie i nie trzeba będzie o nich pamiętać! Następnie, również automatycznie, Subiekt 123 wyśle takie faktury do odbiorcy, a ich kopię - do Ciebie.
Dokumenty w walucie
Wystawiaj dokumenty w obcej walucie. Subiekt 123 zapewnia wsparcie dla transakcji wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WNT) oraz eksportu towarów. Program sam pobierze aktualny kurs waluty. Możesz również drukować dwujęzyczne faktury: polsko-angielską i polsko-niemiecką.
Kartoteka klientów
Informacje o klientach masz zawsze pod ręką. Łatwo możesz ich dodawać, edytować i usuwać. Dla Twojej wygody możesz szybko pobrać dane klienta z bazy GUS - w ten sposób możesz szybko znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.Dane teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu, opis klienta - to tylko niektóre informacje, które dostarczy Ci Subiekt 123 w Twojej codziennej pracy.
Usługi i towary
Aplikacja przechowa dla Ciebie także dane dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz. Wprowadzasz nazwę, cenę - i gotowe!Zarządzanie produktami ułatwi przypisanie ich do poszczególnych, indywidualnie stworzonych grup.
Zestawienia
Kontroluj swój biznes. Aplikacja pozwala na generowanie zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów, sprzedaż według produktów i płatności nierozliczone. Zestawienia można eksportować do pliku CSV i PDF.
Jednolity Plik Kontrolny
Aplikacja jest przystosowana i gotowa do obsługi JPK. Pozwala na generowanie plików JPK_VAT (Jednolity plik kontrolny dla ewidencji sprzedaży i zakupów VAT) oraz JPK_FA (Jednolity plik kontrolny dla faktur VAT).
Jednostki Samorządu Terytorialnego
Subiekt 123 zapewnia wsparcie zarówno dla firm sprzedających na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (JST), jak również tych, które reprezentują JST. Firmy sprzedające na rzecz JST mogą bez problemu ustawić różnego nabywcę i odbiorcę na wystawianym dokumencie.Gdy reprezentujesz JST, na fakturach jako sprzedawcę możesz ustawić nadrzędną jednostkę samorządową, a Twoja firma będzie widniała jako wystawca.
Indywidualny pulpit
Możesz dowolnie zarządzać swoim ekranem głównym. Program zbudowaliśmy w ten sposób, byś mógł dodawać, przesuwać i usuwać potrzebne klocki. To Ty decydujesz, czy wolisz mieć na widoku przypomnienia o nadchodzących płatnościach, skrót do wystawienia paragonu czy faktury dla konkretnego klienta
Przydatne skróty
Pulpit to Twoje centrum szybkiego działania. Możesz na nim umieścić skrót do dokumentów wystawianych dla często obsługiwanego klienta, by za każdym razem nie musieć szukać go na liście. Możesz też po prostu dodać ogólny skrót do wystawienia paragonu czy faktury. To przyspieszy pracę i zajmie Ci minimum koniecznego czasu.
Aplikacja, która rośnie razem z Twoją firmą!
Po co przepłacać za rzeczy, których nie potrzebujesz? Dołączaj kolejne moduły i funkcje w miarę, jak Twój biznes się rozwija.
Cechy produktu
| Wersja | Dystrybucja elektroniczna | ||
| Język | Polski | ||
| Okres trwania licencji | 12 mies | ||
| Producent | InsERT | ||
| Kod | 0000004818 | ||
| SKU | SGT123BR ESD | ||
| Gwarancja producenta | 12 miesięcy |
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
sprzedaz@insert.com.pl
Opinie Klientów
PROLINE S.A. nie gwarantuje, że zamieszczone opinie pochodzą od osób, które zakupiły lub używały dany produkt.
Masz ten produkt?
Dodaj pierwszą opinię: InsERT Licencja specjalna Subiekta 123 dla InsERT GT 12 mies. - licencja dla biur rachunkowychRaty
Znajdź produkt, który spełnia Twoje oczekiwania, dodaj go do koszyka. Następnie, podczas finalizacji zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru płatności ratalnej, co pozwoli Ci na rozłożenie kosztów na dogodne raty w preferowanym przez Ciebie banku. Upewnij się, że Twój PESEL nie jest zablokowany w aplikacji mObywatel 2.0.
Po zakończeniu procesu składania zamówienia, otrzymasz na podany e-mail wiadomość z linkiem do wniosku kredytowego. W formularzu będziesz musiał podać informacje osobowe, dane dotyczące Twojego zatrudnienia oraz inne istotne informacje finansowe, co zajmie Ci tylko kilka minut, ale jest niezbędne dla udzielenia kredytu przez bank.
Po pomyślnym złożeniu wniosku kredytowego, otrzymasz instrukcje dotyczące zawarcia umowy, a Ty będziesz mógł zdecydować, czy wolisz, aby kurier dostarczył Ci dokumenty osobiście, czy też chcesz skorzystać z opcji zawarcia umowy online, która pozwala na szybkie i wygodne sfinalizowanie formalności bez wychodzenia z domu.
Jeśli zdecydowałeś się na kuriera, dokumenty zostaną dostarczone do Twoich drzwi, natomiast w przypadku opcji online wystarczy kilka kliknięć, aby zakończyć proces. Po pomyślnym podpisaniu umowy, możesz wreszcie cieszyć się swoimi nowymi zakupami z Proline.pl, mając pewność, że korzystasz z elastycznych warunków płatności, które dostosowują się do Twoich potrzeb. Jeśli preferujesz odbiór osobisty, w wypełnieniu wniosku pomoże Ci doradca w salonie.








