T-Mobile chwali się wynikami usług finansowych dostarczanych przez Alior Bank. Od czasu rebrandingu w maju 2014 roku T-Mobile Usługi Bankowe pozyskał ponad 130 tysięcy nowych klientów.

Nasza oferta jest naszą najlepszą bronią w rywalizacji o klienta, co potwierdzają kolejne niezależne rankingi. Żeby jednak utrzymać wysokie tempo rozwoju już teraz pracujemy nad nowymi pomysłami. Konsekwentnie przekonujemy klientów, że warto nie tylko mieć u nas konto, ale skorzystać z całej palety dostępnych usług i to się udaje
komentuje Grzegorz Bors, Członek Zarządu ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska.

Do końca roku T-Mobile Usługi Bankowe uruchomi 62 nowe punkty obsługi klienta, zlokalizowane w wybranych sklepach sieci T-Mobile. Dołączą one do już istniejących 10 placówek z pełną obsługą bankową, które zostały otwarte w maju br. Nowe punkty zostały zlokalizowane w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju i są uzupełnieniem dominujących obecnie zdalnych kanałów komunikacji klienta z bankiem. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie jakie zgłasza część klientów, którzy cenią sobie możliwość kontaktu bezpośredniego z obsługą.. Lista już otwartych placówek dostępna jest na stronie internetowej T-Mobile Usługi Bankowe www.t-mobilebankowe.pl.

[Łukasz Szewczyk]