Atrakcyjna oferta GigaKablówka Netii okazała się skuteczną propozycją w walce z sieciami kablowymi (UPC, Vectra) o klienta. W ciągu trzech miesięcy Netia sprzedała już 10 tys. usług w ramach oferty GigaKablówka.

Pod koniec wakacji mieszkańcy większości warszawskich dzielnic po obu stronach Wisły, zyskali większy wybór kablówek. Nowoczesną telewizję i szybki internet (nawet 300 Mb/s), na kablach dawnego Aster, zaczęła sprzedawać również Netia. To dobra wiadomość dla tych, którzy do tej pory mieli ograniczony wybór operatorów lub są nie do końca zadowoleni z usług, jakie otrzymują i za które płacą niemałe opłaty miesięczne.

W ramach nowej oferty, Internet z telewizją można mieć już za niecałe 40 zł, a umowę można podpisać tylko na rok. Pierwszą usługa multiroom z pełną ofertą w cyfrowej jakości operator oferuje za 1 zł. Najszybszy dostępny internet to aż 300 Mb/s, Oferta przyciąga klientów, w zaledwie trzy miesiące działa już ponad 10 tysięcy usług.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników. Sprzedajemy i włączamy nawet ponad 300 usług dziennie. Przechodzą do nas klienci od różnych operatorów. W najlepszej sytuacji są osoby, które były klientami Aster i pozostały w UPC, gdyż zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK, mogą w dowolnej chwili, bez czekania na koniec umowy, przejść do Netii
- informuje Iwona Sowińska, Dyrektor Sprzedaży w Netii.

Przejęcie od UPC dawnych sieci Aster dało Netii zasięg około 350 tysięcy mieszkań, co stanowi ponad połowę mieszkań w całej Warszawie. Obecnie sprzedaż usług odbywa się na nieco ponad połowie kupionej od UPC sieci po Aster. Netia informuje, że pełen zasięg kupionej od UPC sieci po Aster osiągnie do końca tego roku.

[Łukasz Szewczyk]