W sierpniu 2014 roku portal filmowy Stopklatka.pl dołączył do sieci AdPlayer. Jest on częścią pakietu "Lifestyle i Rozrywka" obok takich serwisów jak Kinoplex.pl, Film.Gazeta.pl czy Radiozet.pl.

Sieć AdPlayer rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej przy treściach wideo publikowanych na portalu Stopklatka.pl. Są to wysokiej jakości materiały o tematyce związanej z kinem - m.in. wywiady z filmowcami, relacje z premier i festiwali, recenzje filmów.

Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z siecią AdPlayer, bo jesteśmy przekonani, że w ten sposób portal Stopklatka.pl zyskuje wsparcie podmiotu wyspecjalizowanego w monetyzacji powierzchni wideo, a przy tym dbającego o interesy wydawców i ich dobry wizerunek na rynku reklamowym
- mówi Kamil Gryko z biura prasowego Stopklatki S.A.

Dzięki współpracy ze Stopklatką umacniamy naszą pozycję lidera na rynku reklamy wideo online. Łączny zasięg wydawców zrzeszonych w naszej sieci przekracza 13 milionów realnych użytkowników miesięcznie. Dziennie jesteśmy w stanie emitować ponad 4 miliony odsłon reklam wideo
- dodaje Krzysztof Beniowski, dyrektor sieci AdPlayer.

AdPlayer to sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę w listopadzie 2010 roku. W swojej ofercie ma ona internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo.

[Łukasz Szewczyk]