Orange/Payback pre-paid starter to pierwszy wspólny produkt Orange Polska i programu Payback. Każdy taki pakiet zawiera karty SIM i Payback o wspólnym numerze oraz 500 promocyjnych punktów Payback za zarejestrowanie się w programie.

Program Bonusowy Payback wraz z Orange Polska, jednym ze swoich głównych partnerów, przygotowali nowy produkt - starter Orange/Payback. Każdy pakiet zawiera kartę SIM oraz kartę Payback o tym samym numerze.

Wspólny numer telefonu i karty jest znacznym ułatwieniem dla klientów Orange, którzy jednocześnie chcą czerpać korzyści z Programu Payback. Numer telefonu jest już przypisany do karty Payback, która znajduje się w starterze. W praktyce oznacza to, że punkty za doładowania są od początku naliczane na konto Payback, bez konieczności wysłania odpowiedniego SMS-a z aktywacją usługi
- wyjaśnia Piotr Lipiński, Payback Senior Marketing and PR Manage

Punkty można zbierać również u innych partnerów Programu, m.in. Allegro, BP, Empik i Real, i wymieniać je na doładowania konta w Orange, nagrody rzeczowe, kupony rabatowe lub płatnicze, a także płacić nimi za wybrane usługi i produkty. Co więcej, każdy, kto zarejestruje kartę Payback ze startera, dostanie 500 punktów promocyjnych.

Startery Orange/Payback są dystrybuowane w całej Polsce: na stacjach benzynowych oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Kampanię wspierają działania promocyjne w radiu - w stacjach Grupy RMF, Sieci Eska i Trójka - w internecie - na stronie WWW dedykowanej nowemu produktowi: www.orangestarter.Payback.pl, oraz działania BTL w wybranych punktach sprzedaży. Do komunikacji z uczestnikami Program wykorzystuje głównie swoje wewnętrzne narzędzia (m.in. newsletter, e-mailing) i social media (fanpage PAYBACK Polska).
Za kampanię radiową odpowiada Media Vest. Spot radiowy przygotowała agencja Ogilvy & Mather. Aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

[Łukasz Szewczyk]