"Poznaj technologię jutra" - to motto, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem marki ogłosiła firma Ingram Micro Inc.

Dystrybutor urządzeń mobilnych wprowadza nową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje - również w Polsce, gdzie operuje jako Ingram Micro Poland Sp. z o.o.

Zmiana obejmie m.in. takie elementy jak: logotyp, kody kolorystyczne, font przewodni, nowy layout strony internetowej oraz wszystkie elementy księgi identyfikacji znaku jak m.in.: key visual, kreacje reklamowe, papier firmowy. Marka zyska też motto, które będzie stosowane we wszelkiej komunikacji.

To coś więcej niż tylko zmiana logo; dla nas odświeżenie identyfikacji marki to inwestycja w przyszłość. Ingram Micro podjął odważne decyzje, dokonując niedawnych przejęć, tworząc globalne jednostki biznesowe i promując bardziej skupione na kliencie nastawienie, charakteryzujące się lotnością, wnikliwością i niezawodnością
- mówi Alain Monié, CEO Ingram Micro Inc.

[Łukasz Szewczyk]