Nasze skojarzenia z marką "Logitech" odnoszą się w pierwszej kolejności do sprzętu komputerowego, jak myszki, klawiatury i inne urządzenia peryferyjne - to jednak już przeszłość, ponieważ szwajcarski producent ogłosił właśnie transformację.

Logitech Rebranding

Koncern od 2013 roku pracował za zamkniętymi drzwiami nad wprowadzoną właśnie zmianą, czego skutkiem jest nie tylko nowe logo, ale przede wszystkim koncentracja na designie, który przynieść ma świeższe i bardziej kolorowe (czytaj młodzieżowym) produkty. Co więcej, ujawniono nową markę o nazwie "Logi" (prawdopodobnie dla akcesoriów niezwiązanych z komputerami), ale producent nie zdradził jeszcze żadnych szczegółów w tym temacie.

Logi Product Teaser

Tym samym Logitech chce, aby ich produkty zyskały nową tożsamość, która wyróżniać będzie je na tle konkurencji. Warto jednak podkreślić, że koncern nie zamierza rezygnować z rynku PC i nie zapomina o swoich wieloletnich doświadczeniach w tym segmencie.

"Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia"
- powiedział Bracken Darrell, prezes i CEO Logitech.

"Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas design to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka"
- dodał Darrell.

Czy wprowadzone zmiany pomogą firmie uzyskać lepsze wyniki na rynku? Przekonamy się zapewne za jakiś czas.