Wraz z najbliższą łatką do jednego z najbardziej rozpoznawalnych tytułów Ubisoftu ma trafić API DirectX 12. Funkcja pojawiła się już jakiś czas temu na serwerze testowym i już wkrótce będą mogli z niej skorzystać wszyscy posiadacze trzecioosobówki.

DirectX 12 w The Division był dostępny jedynie na wspomnianym wyżej serwerze PTS. Na przestrzeni najbliższych dni jego obsługa pojawi się w oficjalnej wersji gry a jej wprowadzenie ma wnieść przede wszystkim wyższą wydajność produkcji - zwłaszcza jeśli mówimy o wyższych rozdzielczościach.

Twórcy uprzedzili z góry, że na początku mogą pojawić się małe problemy z ustawieniami jasności, jednak mają one zostać wyeliminowane, nad czym trwają już prace. Eh, te dzisiejsze czasy zapowiedzi naprawy błędów w zapowiedzianej łatce... :)

Przy okazji łatka wprowadza poprawki w obsłudze kontrolerów w komputerach PC oraz ulepszenie wydajności procesorów.