Orange Polska wybrał system SALESmanago Marketing Automation. System zostanie wykorzystany do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych i internetowych, a także promocji aplikacji mobilnej Mój Orange oraz rozwiązania Orange On-line.

System SALESmanago zapewni monitorowanie zachowań klientów na stronie internetowej Orange Polska. Zostanie wykorzystany do realizowania automatycznych akcji marketingowych za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości e-mail i sms, a także do wykorzystania dynamicznej treści na stronie WWW, automatycznie dostosowaną do indywidualnego odbiorcy. Dodatkowo, system zoptymalizuje kampanie w sieciach reklamowych automatycznie dopasowując konkretną reklamę do profilu zainteresowania danej osoby.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest firma Benhauer z siedzibą w Krakowie. System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.

[Łukasz Szewczyk]