Od grudnia 2014 roku sieć restauracji McDonald's stanie się oficjalnym sponsorem wielkoformatowych kin IMAX w Polsce. Współpraca pomiędzy McDonald's Polska a Cinema City i domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, obejmie sponsoring tytularny oraz realizację wspólnych działań komunikacyjnych i marketingowych.

Pierwszym elementem projektu jest stworzenie wspólnej komunikacji brandingowej we wszystkich pięciu lokalizacjach kin IMAX w Polsce.

Powstaje plan działań, w ramach którego uruchomimy różnorodne narzędzia komunikacji, ale na początku z pewnością najbardziej wyrazistym akcentem będzie pojawienie się wielkich neonów z logotypami McDonald's i IMAX obok siebie, bezpośrednio na charakterystycznych sylwetkach budynków kin
- zapowiada Jakub Strutyński, Digital and Marketing Manager w McDonald's Polska.

Planowanie i sprzedaż działań reklamowych w przestrzeni, jaką oferują kina IMAX koordynuje New Age Media.

Kina IMAX, które dzięki unikalnej wielkość ekranu i technologii projekcji stanowią w naszej ofercie nieco odrębną kategorię, zyskały teraz solidnego i bardzo rozpoznawalnego partnera
- komentuje Fabian Wolski, Dyrektor Działu Reklamy w NAM.

Licencjonowanym operatorem kin IMAX, zlokalizowanych w pięciu największych miastach w Polsce jest Cinema City. Ekrany w kinach IMAX należą do największych formatów na świecie, mają aż 14 metrów wysokości i 24 metry szerokości. W kinach tych zastosowano zastrzeżoną technologię projekcji IMAX 3D oraz specjalny system nagłośnienia IMAX DMR.

[Łukasz Szewczyk]