W ostatnich latach decyzje włodarzy Motoroli mogły budzić sporo wątpliwości. Chińczycy zrezygnowali ze sprzedaży opracowywanych przez siebie urządzeń pod nazwą Motorola na korzyść marki Moto by Lenovo. Nazwa nie przyjęła się jednak najlepiej i twórcy postanowili powrócić zarówno do "Motoroli" jak i do starego logo.

W najbliższym czasie na większość sprzedawanych przez Chińczyków urządzeń powróci znany logotyp Motoroli. Zmiana będzie przeprowadzana stopniowo i w pierwszej kolejności obejmie regiony, w których marka Motoroli ma najlepszą pozycję. Z pewnością będą to przede wszystkim Stany Zjednoczone oraz Brazylia, choć i w Europie Zachodniej nazwa zdążyła zyskać sobie w przeszłości spore grono odbiorców.

O wiele ostrożniej Chińczycy będą musieli postępować w Rosji oraz, co może być zaskoczeniem, w samych Chinach, gdzie urządzenia sygnowane znaczkiem Lenovo sprzedawały się do tej pory świetnie i gwałtowna zmiana marki mogłaby zaszkodzić twórcom - tam zmian spodziewać się można później.

Cały proces powrotu do pierwotnej nazwy ma zająć około 12 miesięcy.