Niebawem powinna nastąpić aktualizacja platformy wirtualnej rzeczywistości marki Razer, która nosi nazwę Open Source Virtual Reality (OSVR). Pokazany na początku roku headset VR okazał się niedopracowany (słaba ergonomia i wyświetlacz).

Najnowsza generacja o numerze 1.3 została wyposażona w kamerkę na podczerwień i panel OLED 5,5 cala o rozdzielczości 1080p z odświeżaniem 120 Hz oraz szerszymi kątami widzenia. Oprócz poprawek sprzętowych, Razer także zaimplementował nowe rozwiązanie z pakietu Gameworks VR. Konkretnie chodzi o technologie Front Rendering Buffering i Context Priority, których zadaniem jest obniżenie opóźnienia i redukcja obciążania GPU. Poprawione sterowniki mają wykrywać OSVR, jako headset, a nie monitor, dzięki czemu będziemy mogli użytkować je jak każde urządzenie plug&play.

Sprzedaż najnowszych gogli rozpocznie się pierwszego października. Ich cena ma wynosić niecałe 300 dolarów, czyli o 100 dolarów więcej niż w przypadku pierwszej generacji.