Usługa Zdalnego Wsparcia - to nowa usługa, którą uruchamia Samsung Polska. Jej głównym założeniem jest ułatwienie dostępu do pomocy tym użytkownikom, którzy mają androidowe smartfony, tablety czy telewizory tej firmy.

Usługa Zdalnego Wsparcia pozwala na uzyskanie kontaktu z ekspertem, który pomoże w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV można również liczyć na doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Samsung dodaje, że konsultanci będą mogli także udzielać porad związanych z nowymi funkcjami urządzenia.

Jak to działa? W bardzo prosty sposób. Mając problemy z telewizorem należy skontaktować się doradcą i następnie z menu w sekcji Wsparcie wskazać opcję Zdalne Wsparcie. Po chwili pojawi się PIN, który należy podać konsultantowi. Pracownik Samsunga połączy się zdalnie z telewizorem i spróbuje rozwiązać problem. Natomiast w przypadku smartfonów lub tabletów należy zaopatrzyć się w aplikację Smart Tutor, która dostępna jest w Samsung Apps i Sklepie Play.