
Usługa Zdalnego Wsparcia pozwala na uzyskanie kontaktu z ekspertem, który pomoże w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV można również liczyć na doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Samsung dodaje, że konsultanci będą mogli także udzielać porad związanych z nowymi funkcjami urządzenia.
Jak to działa? W bardzo prosty sposób. Mając problemy z telewizorem należy skontaktować się doradcą i następnie z menu w sekcji Wsparcie wskazać opcję Zdalne Wsparcie. Po chwili pojawi się PIN, który należy podać konsultantowi. Pracownik Samsunga połączy się zdalnie z telewizorem i spróbuje rozwiązać problem. Natomiast w przypadku smartfonów lub tabletów należy zaopatrzyć się w aplikację Smart Tutor, która dostępna jest w Samsung Apps i Sklepie Play.