CallPay wprowadza aplikację mobilną do zakupu biletów komunikacji miejskiej prosto z telefonu. Nowe narzędzie ułatwi nabycie biletu w telefonie, oferując nowy kanał sprzedaży dla użytkowników smartfonów.

Ten system jest bardzo poręczny, często ratuje sytuację, gdy nigdzie w pobliżu nie można kupić biletu, np. z powodu zamkniętego kiosku, czy niedziałającego biletomatu. Szybko i bezpiecznie. Zdecydowaliśmy się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i stworzyć jeszcze bardziej mobilne rozwiązanie naszego systemu. Rocznie nasz system rozlicza prawie 300 tysięcy transakcji. Jestem przekonany, że aplikacja mobilna CallPay Usługi będzie miała znaczny udział w popularyzacji tego typu płatności za przejazdy
- mówi Robert Pietras, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu CallPay.

Aplikacja mobilna umożliwia realizację płatności za zakupione bezpośrednio z rachunku bankowego, do którego wydana jest karta płatnicza MasterCard/Maestro lub VISA. Dostawcą usługi płatności MasterCard Mobile jest firma uPaid.

Firma CallPay wspólnie z firmą MasterCard wielokrotnie organizowała dedykowane promocje na zakup biletów. W ostatniej, wspólnej akcji można było uzyskać zwrot - 50% wartości zakupu. "W niedalekiej przyszłości planujemy podobne promocje, bonusami będą objęte transakcje wykonane za pomocą aplikacji
- mówi Robert Pietras, CallPay.

Aplikacja mobilna CallPay Usługi będzie wciąż rozwijana, w kolejnej wersji pojawią się dodatkowe usługi, m.in. możliwość dokonania opłaty parkingowej, czy opłacanie rachunków bezpośrednio z telefonu.

Bezpłatna aplikacja CallPay Usługi jest do pobrania dla użytkowników systemów Android oraz iOS.
[Łukasz Szewczyk]