Ruszył nowatorski program pilotażowy darmowych Hot Spotów w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej, dzięki któremu klienci będą mogli korzystać z darmowego Internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam.

W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego Internetu. Wystarczy do tego jedynie wybrać w swoim mobilnym urządzeniu sieć WiFi o nazwie #PocztaPolska, bez konieczności logowania i wpisywania dodatkowych haseł. Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu. Łącze internetowe w Hot Spocie zapewniają modemy LTE działające w sieci Plus. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu Hot Spota. Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.

Chcemy udostępnić Internet w technologii LTE szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko naszym klientom, ale też klientom konkurencji. Liczymy też na duże zainteresowanie reklamodawców, którzy otrzymują możliwość wyświetlania reklam targetowanych do wybranych grup klientów, co dzięki możliwości korzystania z darmowego Internetu powinno budować pozytywny wizerunek ich marki
- mówi Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie.

Pilotaż potrwa do końca października bieżącego roku, choć jest możliwość jego przedłużenia. Pełna lista placówek objętych programem jest dostępna na stronie internetowej Poczty Polskiej.
Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe Hot Spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.

Program jest współorganizowany przez trzy podmioty: sieć Plus, Pocztę Polską oraz Moben - firmę rozwijającą innowacyjne metody wyświetlania reklam w oparciu o technologie view2surf.

[Łukasz Szewczyk]