Eutelsat oferujący internet satelitarny tooway rozpoczął akcję promocyjną skierowaną do turystów i do mieszkańców terenów górskich, gdzie mogą występować trudności w dostępie do internetu.

W ramach akcji tooway promuje usługę na bilbordach przy wjeździe do miejscowości górskich i na tablicach przy wyciągach narciarskich. Ponadto zostały przygotowane strefy tooway - miejsca do wypoczynku dla narciarzy i dla spacerowiczów. Zostały one wyposażone w pufy, leżaki i stojaki na narty z logo tooway. Marka tooway została wyeksponowana także na krzesełkach wyciągów i na flagach. W imieniu tooway grupa promotorów informuje zainteresowane osoby o usłudze i zaprasza do skorzystania z darmowej strefy WiFi opartej na wysokiej jakości połączeniu internetowym dostarczanym przez tooway.

Akcja promocyjna prowadzona jest w Wiśle, Ustrzykach Dolnych, w Małym Cichym k. Zakopanego i w Magurze (Beskid Niski). Na każdym stoku zainstalowany jest zestaw do internetu satelitarnego tooway.

Jest to jedna z pierwszych w tym roku akcji promocyjnych na taką skalę. Mimo, że dopiero się rozpoczęła, już odnotowaliśmy wyraźnie zwiększoną liczbę zgłoszeń na infolinię. Oznacza to, że jest potrzeba na usługę internetu satelitarnego. Naszym zadaniem jest poinformowanie potencjalnych klientów o jej istnieniu i o naszej ofercie. Zimowa kampania wiąże się z promocją, dzięki której miesięczna opłata za internet tooway zaczyna się od 49 zł przez pierwsze 4 miesiące trwania umowy
- komentuje Daniel Zadrożny, dyrektor regionalny Eutelsat Broadband.

Kreację akcji promocyjnej wykonała agencja Plej. Za zakup powierzchni reklamowych odpowiada agencja Sport4U.

[Łukasz Szewczyk]